flag Судова влада України
Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "Б" та "В"

20 вересня 2019, 14:38

Наказом керівника апарату Господарський суд Луганської області від 19.09.2019 № 43 оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та "В",  а саме:

категорії «Б», а саме:

  • заступника начальника відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада.
  • Заступника начальника відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 1 посада

категорії «В», а саме:

  • секретаря судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 5 посад
  • головного спеціаліста відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду  – 1 вакантна посада;
  • головного спеціаліста відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада;
  • головного спеціаліста відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи – 1 посада;
  • провідного спеціаліста відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи – 1 посада.

 

який відбудеться 15 - 18 жовтня  2019 року за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

Прийом документів  здійснюється за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

Останній строк подання документів 07 жовтня  2019 року.   

За додатковою інформацією звертатись за тел. (057) 702-12-95

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

     Луганської області               

                                                                             від 19.09.2019 № 43

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» - заступника начальника інформаційних технологій  Господарського суду Луганської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Підтримує інформацію на сайті господарського суду  в актуальному та належному стані.

 2. Надає консультативну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.

 3. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

 4. Забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування  мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

  5. Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів

  6. Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

   7. Організовує складання та обробку звітів про роботу суду за допомогою програмно-апаратних засобів.

   8. Кожен звітний період проводить аналіз даних судової статистики з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства.

   9. Організовує та здійснює підготовку статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах.

  10. Проводить аналіз   стану діловодства та   судової   статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснює розроблення пропозицій з підвищення рівня цієї роботи.

   11. Координує роботу з питань ведення статистики з відповідним структурним підрозділом Державної судової адміністрації України та Вищого господарського суду України. Вивчає та узагальнює досвід інших господарських судів зі статистично-аналітичної роботи.

   12. Веде справи   із звітами   та   справи з питань обліково-статистичної роботи (згідно з номенклатурою справ суду).

   13. Забезпечує достовірність, об'єктивність, оперативність, стабільність та цілісність статистичної інформації про роботу суду.

   14. Виконує обов’язки начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами.

   15.  Дотримується вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил поведінки державного службовця.

   16. Виконує в процесі службової діяльності інші доручення начальника відділу, керівництва суду, керівництва апарату суду відповідно до покладених на відділ завдань.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 7010 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)           копія паспорта громадянина України;

2)           письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)           письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4)           копії документа (документів) про освіту;

5)           посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6)           заповнена особова картка встановленого зразка;

7)           заява про відсутність заборгованості із сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання (згідно Додатку 2-1 до Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби);

8)                  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

   Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

      Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

15 жовтня 2019 року, о 14 год. 30 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, за напрямами підготовки «Комп‘ютерні системи і мережі» або відповідного  технічного спрямування

Досвід роботи

не менше двох років на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

 Знання операційних систем Microsoft, Unix та офісних, поштових, основи баз даних та мов програмування, інформаційно-правові системи: «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна в системність

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

 

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України  
       

 

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Господарського суду

Луганської області              

від 19.09.2019 № 43 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» - заступника начальника відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду  Господарського суду Луганської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Заступник начальника відділу  здійснює документаційне забезпечення управлінської діяльності суду, ведення у суді діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів згідно вимог чинного законодавства та резолюцій керівництва суду.

2. Забезпечує скоординовану роботу секретарів судового засідання, службовою судових розпорядників.

3. Здійснює контроль за прийманням та передаванням телефонограм.

4  За дорученням начальника відділу забезпечує зберігання печаток, штампів,  бланків.

5. Складає проект зведеної номенклатуру справ суду на підставі поданих начальниками відділів номенклатур структурних підрозділів.

6. Забезпечує дотримання законодавства про захист персональних даних та здійснює обробку, зберігання та використовування персональних даних у відповідності до чинного законодавства.

7. Організовує доступ до публічної інформації суду, здійснює опрацювання запитів на інформацію, що надходять до суду, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

8. Організовує і забезпечує документаційне обслуговування роботи голови та заступника голови суду, керівника апарату суду та суддів.

9. Організовує роботу  архіву суду та експертної комісії.

10. Відповідає за взаємодію, збір необхідної інформації, надання методичної та практичної допомоги працівникам апарату суду.

11. Виконує обов’язки начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами.

12. Дотримується вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил поведінки державного службовця.

13. Виконує в процесі службової діяльності інші доручення начальника відділу, керівництва суду, керівництва апарату суду відповідно до покладених на відділ завдань.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 7010 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

9)           копія паспорта громадянина України;

10)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

11)       письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

12)       копії документа (документів) про освіту;

13)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

14)       заповнена особова картка встановленого зразка;

15)       заява про відсутність заборгованості із сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання (згідно Додатку 2-1 до Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби);

16)              декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

       Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

      Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

     Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

15 жовтня 2019 року, об 11 год. 00 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, за напрямами підготовки «Правознавство», «Документознавство», «Менеджмент організацій і адміністрування» або іншого спрямування у сфері управлінської діяльності

Досвід роботи

не менше двох років на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових програм, інформаційно-правові системи: «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна в системність:

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

 

 

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України  
       

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                           від 19.09.2019 № 43 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» - секретаря судового засідання організаційно-документального забезпечення роботи суду  Господарського суду Луганської області

5 посад

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Здійснює ведення протоколу судового засідання, фіксування судового процесу технічними засобами та засобами відеоконференцзв’язку.

2. Забезпечує своєчасне виготовлення в КП «Діловодство спеціалізованого суду» протоколів судових засідань, у відповідності до вимог Господарського процесуального кодексу України.

3. Забезпечує вирішення організаційних питань, що пов’язані з підготовкою та проведенням судового засідання, в тому числі із застосуванням системи відеоконференцзв’язку чи фіксування технічними засобами.

4. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

5. Перевіряє наявність  і з‘ясовує причини  відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.

6.    Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання.

7. Здійснює формування та оформлення судової справи у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах.

8. Забезпечує своєчасну підготовку справ для направлення їх до апеляційної та касаційної інстанцій, а також для направлення справ за межі суду.

9. До початку судового засідання контролює та перевіряє всю наявну вхідну кореспонденцію з обов’язковою доповіддю судді.

10. Забезпечує своєчасне ознайомлення з матеріалами справи у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в господарських судах України.

11. Забезпечує своєчасну передачу справ до архіву суду у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах.

     12. Виконує інші доручення судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 4690 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

17)       копія паспорта громадянина України;

18)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

19)       письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

20)       копії документа (документів) про освіту;

21)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

22)       заповнена особова картка встановленого зразка;

23)              декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

    Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

      Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

      Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

16 жовтня 2019 року, об 11 год. 00 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, за напрямами підготовки в галузі права

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових програм, інформаційно-правові системи: «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;

4) вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України

3. Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна в системність:

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

 

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України  
       

 

 

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                           від 19.09.2019 № 43 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» - головного спеціаліста відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду  Господарського суду Луганської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1.Організовує прийом, реєстрацію, попередній розгляд вхідної та вихідної кореспонденції, передає на розгляд керівництву суду та на виконання, розмножує та надсилає виконавцям вхідну і вихідну кореспонденцію.

2. Реєструє судові справи за апеляційними скаргами за допомогою автоматизованої системи «Діловодство спеціалізованого суду», передає апеляційні скарги, судові справи та іншу вхідну кореспонденцію для її подальшої обробки та реєстрації.                

3. Здійснює підготовку судових справ для надіслання до судів апеляційної та касаційної інстанції.

4. Формує, зберігає та  веде контроль за збереженням супровідних листів стосовно відправлення судових справ до інших судів. 

5. Забезпечує заповнення карток-справи в електронному вигляді (у межах своєї компетенції).

6. Надає інформацію щодо розгляду судових справ суддями за визначені періоди.

7. Забезпечує  виконання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від  26.11.2010 року № 30  (із наступними змінами та доповненнями) щодо автоматизованого розподілу справ.

8. Визначає внутрішню належність документації в суді за її змістом.

9. Здійснює відбір окремої інформації з автоматизованої системи документообігу суду з метою здійснення контрольних функцій,  відповідно до напрямків роботи відділу.

10. Готує подання про повернення судового збору.

11. Забезпечує здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, а також за відповідністю виконання вимог документів та резолюцій  керівництва суду.

12. Забезпечує дотримання законодавства про захист персональних даних та здійснює обробку, зберігання та використовування персональних даних у відповідності до чинного законодавства.

13. Організовує доступ до публічної інформації суду, здійснює опрацювання запитів на інформацію, що надходять до суду, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

14. Організовує і забезпечує документаційне обслуговування роботи керівника апарату суду та його заступника.

15. За дорученням начальника відділу виконує обов’язки інших працівників відділу на час їх тимчасової відсутності, у зв’язку з відпусткою чи іншими причинами.

16. Виконує інші доручення  керівника апарату суду та начальника відділу документального забезпечення.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 5110 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

24)       копія паспорта громадянина України;

25)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

26)       письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

27)       копії документа (документів) про освіту;

28)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

29)       заповнена особова картка встановленого зразка;

30)              декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

    Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

      Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

      Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

17 жовтня 2019 року, об 11 год. 00 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, за напрямами підготовки в галузі права або документообігу

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових програм, інформаційно-правові системи: «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна в системність:

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України  
       

 

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                           від 19.09.2019 № 43 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» - головного спеціаліста відділу інформаційних технологій  Господарського суду Луганської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

2. Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, програмне обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду.

3. Організовує проведення робіт щодо інсталяції ліцензійного програмного забезпечення.

4.  Здійснює практичну та методичну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання, що знаходиться на балансі суду. За погодженням голови суду, керівника апарату, начальників відділів проводить заняття щодо вивчення працівниками апарату безпечного використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

5.  Здійснює обслуговування та забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

6.  Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

7.  Здійснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.

8.  Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

9. Проводить аналіз стану інформаційного забезпечення суду та вносить пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надає відповідні звіти.

10.  Забезпечує адміністрування та постійне оновлення інформації на власному веб- сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України».

11.  Забезпечує приймання та відправлення офіційної електронної пошти, що надходить на адресу суду, контролює додержання працівниками апарату Інструкції з використання електронної пошти.

12. Здійснює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю.

13.   Контролює додержання суддями та працівниками апарату інструкції щодо користування персональним комп'ютером.

14.  Приймає участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризацій комп'ютерної та периферійної техніки, програмного забезпечення.

15.  Проводить своєчасне оновлення бази даних інформаційно-правової системи «Ліга Закон», забезпечує доступ суддів та працівників апарату до вказаної системи.

16.   Надає рекомендації, пропозиції щодо придбання техніки, пристроїв вводу-виводу інформації, витратних матеріалів, за погодженням з керівником апарату займається реалізацією схвалених пропозицій.

17. Вносить пропозиції керівнику апарату та голові суду щодо розподілу або перерозподілу комп'ютерної техніки, що перебуває на балансі суду, з метою збалансованого забезпечення нею працівників, з урахуванням пріоритетності завдань пов'язаних з виконанням програми інформатизації суду.

18.  Перевіряє цілісність та безпеку електронної інформаційної бази даних суду, а в разі виявлення пошкодження або несанкціонованого доступу до неї негайно інформує керівника апарату та голову суду.

20.  Контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях суддями та працівниками апарату суду, яким надано дозвіл на її використання.

21. Здійснює заходи для забезпечення підготовки і надіслання до Єдиного державного реєстру копій судових рішень в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису.

22.  Забезпечує інформаційний обмін через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист.

23.   Забезпечує функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.

24.   Запобігає встановленню та використанню стороннього програмного забезпечення та медіа контенту, що безпосередньо не пов’язані з роботою суду.

25.  Здійснює контроль за використанням працівниками суду змінних носіїв інформації.

26. Погоджує з керівництвом суду питання щодо використання в локальній мережі особистої комп'ютерної техніки працівників суду.

27.   Організовує створення копій електронної інформації користувачами та забезпечує ведення архіву інформаційних ресурсів суду. Забезпечує регулярну архівацію даних, які зберігаються на серверах, у тому числі зняття копій бази даних.

28.  Дотримується правил та норм з охорони праці та техніки безпеки, правил з експлуатації технічних засобів.

29.  Забезпечує контроль за формуванням та надсиланням посилок у єдиній судовій інформаційній системі (підсистема «Судова статистика»),

30. Проводить моніторинг новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду.

31.  Здійснює контроль за працездатністю комп’ютерної та оргтехніки суду, яка знаходиться на балансі суду, вносить пропозиції голові суду про необхідність ремонту, обслуговування, заміни зазначеного обладнання.

32.  Здійснює контроль за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 5110 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

31)       копія паспорта громадянина України;

32)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

33)       письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

34)       копії документа (документів) про освіту;

35)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

36)       заповнена особова картка встановленого зразка;

37)              декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

   Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

    Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

      Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

17 жовтня 2019 року, о 14 год. 30 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, за напрямами підготовки в галузі  комп‘ютерних систем або інформаційних технологій

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

Знання операційних систем Microsoft, Unix та офісних, поштових, основи баз даних та мов програмування, інформаційно-правові системи: «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Особистісні якості

1) надійність

2) дисциплінованість

3) емоційна стабільність

4) комунікабельність

5) аналітичні здібності;

6) відповідальність;

7)системність і самостійність в роботі;

8)уважність до деталей.

 

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо захисту інформації та технічного обслуговування.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України  
       

 

 

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                            від 19.09.2019 № 43 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» - головного спеціаліста відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи  Господарського суду Луганської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Здійснює систематизацію законодавства та судової практики, рішень Верховного Суду, Конституційного Суду України і облік та зберігання актів законодавства та судової практики.

2. Здійснює ведення контрольних кодексів.

3. Інформує працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня.

4. Організовує роботу бібліотеки суду, підбір літератури для працівників суду.

5. Веде аналітичну роботу з різних напрямів діяльності суду відповідно до внутрішнього розподілу обов’язків між працівниками відділу.

6. Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції відділу я, готує та вносить в установленому порядку пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд начальника відділу.

7. Здійснює облік звернення громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень.

8. Бере участь у проведенні семінарів, конференцій, конкурсів та інших навчально-методичних заходах.

9. За дорученням голови суду чи керівника апарату суду розглядає звернення та готує  проекти відповідей на них.

10. Готує інформацію голові суду про стан роботи суду, відповідні узагальнення та пропозиції щодо покращення роботи.

11. Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.

12. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

13. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ відділу.

14. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду справ відділу за минулі роки,  а також іншої документації відділу за минулі роки.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 5110 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

38)       копія паспорта громадянина України;

39)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

40)       письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

41)       копії документа (документів) про освіту;

42)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

43)       заповнена особова картка встановленого зразка;

44)              декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

    Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

    Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

      Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

18 жовтня 2019 року, об 11 год. 00 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, за напрямами підготовки в галузі права

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

1) володіння навичками роботи на комп‘ютері на рівні досвідченого користувача;

2) досвід роботи з офісним пакетом MS Office, Internet;

3) навички вільного користування системами інформаційно-правового забезпечення «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно та концентруватися на деталях;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;

4) навички контролю;

5) виваженість;

6) вимогливість;

7) оперативність;

8) навички розв‘язання проблем;

9) уміння працювати в команді

3. Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) відповідальність;

3) дисциплінованість

4) системність і самостійність в роботі;

5) самоорганізація та організація на розвиток

6) порядність

7) чесність

8) тактовність

9) емоційна стабільність

 

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України  
       

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                           від 19.09.2019 № 43 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» - провідного спеціаліста відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи  Господарського суду Луганської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Здійснює систематизацію законодавства та судової практики, рішень Верховного Суду, Конституційного Суду України і облік та зберігання актів законодавства та судової практики.

2. Здійснює ведення контрольних кодексів.

3. Інформує працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня.

4. Веде аналітичну роботу з різних напрямів діяльності суду відповідно до внутрішнього розподілу обов’язків між працівниками відділу.

5. Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції відділу, готує та вносить в установленому порядку пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд начальника відділу.

6. Здійснює облік звернення громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень.

7. Бере участь у проведенні семінарів, конференцій, конкурсів та інших навчально-методичних заходах.

8. За дорученням голови суду чи керівника апарату суду розглядає звернення та готує  проекти відповідей на них.

9. Готує інформацію голові суду про стан роботи суду, відповідні узагальнення та пропозиції щодо покращення роботи.

10. Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.

11. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

12. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ відділу.

13. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду справ відділу за минулі роки,  а також іншої документації відділу за минулі роки.

14. Бере участь у підготовці планів роботи суду.

15. Забезпечує оперативне надання необхідної інформації на запити, що надходять до місцевого господарського суду.

16. Забезпечує ведення систематичної електронної картотеки нормативних актів, судової практики та журнальних статей на правові теми.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 4690 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

45)       копія паспорта громадянина України;

46)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

47)       письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

48)       копії документа (документів) про освіту;

49)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

50)       заповнена особова картка встановленого зразка;

51)              декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

    Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Господарського суду Луганської області та Національного агентства України з питань державної служби.

    Документи подаються до  18 год. 00 хв.  07 жовтня 2019 року за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

      Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування  подає заяву, визначену додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

 

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

18 жовтня 2019 року, о 14 год. 30 хвил. (електронне тестування)

Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа: Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, за напрямами підготовки в галузі права

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

Володіння державною мовою

   Вільне

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати  з комп‘ютером

1) володіння навичками роботи на комп‘ютері на рівні досвідченого користувача;

2) досвід роботи з офісним пакетом MS Office, Internet;

3) навички вільного користування системами інформаційно-правового забезпечення «Ліга: Закон», «Законодавство»

2. Ділові якості

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно та концентруватися на деталях;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;

4) навички контролю;

5) виваженість;

6) вимогливість;

7) оперативність;

8) навички розв‘язання проблем;

9) уміння працювати в команді

3. Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) відповідальність;

3) дисциплінованість

4) системність і самостійність в роботі;

5) самоорганізація та організація на розвиток

6) порядність

7) чесність

8) тактовність

9) емоційна стабільність

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 
       

Примітка: У разі оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “А” у графі “Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування” зазначається дата початку такої перевірки, а для категорій “Б” або “В” - дата початку тестування.

 

Наказ конкурс ГСЛО