flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОПРИЛЮДНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АНОНІМНОГО ОПИТУВАННЯ ЗА МОДУЛЕМ «ЗАДОВОЛЕНІСТЬ РОБОТОЮ СУДУ УЧАСНИКАМИ ПРОВАДЖЕНЬ» (СОРС)

03 січня 2018, 11:24

На виконання рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року в рамках реалізації Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» протягом грудня 2017 року робочою групою з проведення оцінювання проведено анонімне анкетування учасників судових проваджень щодо якості функціонування судової установи за модулем «Задоволеність роботою суду учасниками проваджень».

Всього відвідувачам видано 50 анкет опитування щодо якості функціонування суду (картки громадського звітування). До скриньок суду здано 38 анкет (76% відвідувачів суду погодились взяти участь в анкетуванні).

За результатами опитування відвідувачів сформовані наступні   показники:

А) загальна оцінка задоволеності роботою суду;

Б) оцінка задоволеності за окремими сферами діяльності суду;

В) інтегральний індекс задоволеності роботою суду.

 А) Показник загальної задоволеністю роботи суду.

Респондентам  пропонувалось відповісти на наступні запитання:

  1. «ОЦІНІТЬ, ЗА 5-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ, ЯКІСТЬ РОБОТИ ГСЛО»

Середня оцінка - 4,2. У відсотковому вираженні: 84% респондентів оцінили роботу суду на «4-5».

2.«ЯКИМИ Є  ВРАЖЕННЯ ВІД ВІЗИТУ ДО СУДУ СЬОГОДНІ ПОРІВНЯНО З ВАШИМИ ОЧІКУВАННЯМИ?»

76,4% респондентів зазначили, що враження від візиту до суду «Відповідають очікуванням» або є «Кращими, ніж очікувалося». 

Б) Оцінка задоволеності за окремими сферами діяльності суду (територіальна та комунікаційна доступність суду) .

3.«ЧИ ЛЕГКО ВАМ БУЛО ЗНАЙТИ БУДІВЛЮ СУДУ?»

Середня оцінка – 4,5. У відсотковому вираженні: «4-5» - 89%

  1. «ЧИ ЛЮДИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ МОЖУТЬ БЕЗПЕРЕШКОДНО ПОТРАПИТИ ДО СУДУ І КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ СУДУ?»

Середня оцінка – 2,7. У відсотковому вираженні: «Важко відповісти» - 8%, «1-3» – 70%, «4-5» - 22% респондентів 

 

5.«ЧИ ДАВАВ ГРАФІК РОБОТИ КАНЦЕЛЯРІЇ СУДУ МОЖЛИВІСТЬ ВЧАСНО ТА БЕЗПЕРЕШКОДНО ВИРІШУВАТИ  СПРАВИ У СУДІ (ПОДАТИ ПОЗОВ АБО ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ДО СПРАВИ, ОТРИМАТИ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ ТОЩО)?»

Середня оцінка – 4,6. У відсотковому вираженні: «4-5» - 86,9% респондентів 

6.«ЯКЩО  ДОВОДИЛОСЯ ТЕЛЕФОНУВАТИ ДО СУДУ, ЧИ ЗАВЖДИ ВДАВАЛОСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ТА ОТРИМАТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ?»

Середня оцінка – 4,3. У відсотковому вираженні: «4-5» - 81,5% респондентів 

7.«ЧИ ЗАЗНАВАЛИ ВИ ПЕВНИХ ПЕРЕШКОД У ДОСТУПІ ДО ПРИМІЩЕНЬ СУДУ ЧЕРЕЗ ОБМЕЖЕННЯ ОХОРОНИ?»

Середня оцінка – 4,8. У відсотковому вираженні: «Ні, не зазнавали перешкод» - 95% респондентів

8.« ОЦІНІТЬУМОВИ ПЕРЕБУВАННЯ ГРОМАДЯН У СУДІ»

Середня оцінка – 4,1. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 81% респондентів

9.«ОЦІНІТЬ ПОВНОТУ, ЯКІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ»

Середня оцінка – 4,2. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 89% респондентів. 

10.«СВОЄЧАСНІСТЬ СУДОВОГО РОЗГЛЯДУ»

Середня оцінка – 4,0. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 81,6% респондентів. 

11.«ВИКОНАННЯ СВОЇХ ОБОВ’ЯЗКІВ ПРАЦІВНИКАМИ АПАРАТУ ГСЛО»

Середня оцінка – 4,3. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 94,8% респондентів. 

12.«ЧИ СТАВЛЯТЬСЯ ПРАЦІВНИКИ АПАРАТУ ГСЛО ДО ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ КОРЕКТНО ТА ВВІЧЛИВО?»

Середня оцінка – 4,6. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 92,1% респондентів. 

13.«ЧИ СТАВЛЯТЬСЯ СУДДІ ГСЛО ДО УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ КОРЕКТНО ТА ВВІЧЛИВО

Середня оцінка – 4,6. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 76,3% респондентів. 

14.«ЧИ БУВ СУД ПРИ РОЗГЛЯДІ  СПРАВИ НЕЗАЛЕЖНИМ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНИМ?»

NB! 11 респондентів не відповіли на це запитання 

Середня оцінка – 4,7. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 73,5% респондентів

15.«ЧИ ВВАЖАЄТЕ ВИ, ЩО ВАМ БУВ ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ СПРАВЕДЛИВИЙ СУДОВИЙ РОЗГЛЯД?»

NB! 10 респондентів не відповіли на це запитання 

Середня оцінка –3,9 . У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 60,5%  респондентів

16.«ЯКЩО ОЗНАЙОМИЛИСЯ З ТЕКСТОМ РІШЕННЯ,  ЧИ БУЛО РІШЕННЯ ВИКЛАДЕНО ДОСТУПНОЮ ДЛЯ РОЗУМІННЯ МОВОЮ ТА ЧИ Є, ЦЕ РІШЕННЯ ДОБРЕ ОБГРУНТОВАНИМ?»

NB! 50% респондентів не відповіли на це запитання

Середня оцінка –4,7 . У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 39,5% респондентів

В) Інтегральний індекс задоволеності роботою суду, в якому агрегуються середні інтегральні значення всіх вищенаведених аспектів оцінки діяльності суду, становить 4,3.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСПОНДЕНТІВ

ВІК РЕСПОНДЕНТА:

89,5% респондентів охоплюють вікову групу «26-59 років»

ДЕТАЛЬНІШЕ:

18-25 років – 10,5%

26-39 років – 50%

40-59 років – 39,5%

 

СТАТЬ РЕСПОНДЕНТА:  Чоловіки– 39,5% та Жінки – 31,5%

NB! 11 (29%)  респондентів не відповіли на це запитання      

РЕСПОНДЕНТ:

Є позивачем, відповідачем, третьою особою – 26,3%

Є іншою особою (адвокатом, юрисконсультом) – 68,4%

Інше (помічник адвоката та т.п.) – 1 ос. (2,6%)

НАЯВНІСТЬ ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ:

«Так» – 89,5%; «Ні» - 10,5% 

ЯК ЧАСТО  БУЛИ УЧАСНИКОМ СУДОВОГО ПРОЦЕСУ?

Перший судовий процес –  13%

2-5 разів – 21%

6 разів і більше – 60,5%

ЧИ РІШЕННЯ ПО ВАШІЙ СПРАВІ БУЛО НА ВАШУ КОРИСТЬ?

NB!  20 (52,6%) респондентів не відповіли на це запитання

ЧИ РІШЕННЯ ПО ВАШІЙ СПРАВІ БУЛО НА ВАШУ КОРИСТЬ?

«Так»

28,9%

«Ні»

18,4%

Немає відповіді

52,6%

ЯКЩО РІШЕННЯ ПО СПРАВІ БУЛО НЕ ВАШУ КОРИСТЬ, ТО ЧИ ЗБИРАЄТЕСЬ ВИ ОСКАРЖУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ?

NB! 26 (68,4%) респондентів не відповіли на це запитання 

ЯКЩО РІШЕННЯ ПО СПРАВІ БУЛО НЕ ВАШУ КОРИСТЬ, ТО ЧИ ЗБИРАЄТЕСЬ ВИ ОСКАРЖУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ?

«Так»

28%

«Ні»

2,6 %

Немає відповіді

68,4%

Також за результатами опитування відвідувачів узагальнені побажання та пропозиції учасників анкетування. Конкретні пропозиції надали 3% респондентів; 94% респондентів не надали жодних пропозицій; 3% респондентів висловили підтримку та схвальні відгуки на адресу роботи суду.

Інформує відділ інформаційно - комунікаційної діяльності та аналітичної роботи суду