Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А) Показник загальної задоволеністю роботи суду, що базується на питанні №11 анкети «ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ЗА 5-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ, ЯКІСТЬ РОБОТИ ГСЛО», склав 4,3. У відсотковому вираженні: 83% респондентів оцінили роботу суду на «4-5».
ДОДАТКОВО:
На запитання № 23 «ЯКИМИ Є ВАШІ ВРАЖЕННЯ ВІД ВІЗИТУ ДО СУДУ СЬОГОДНІ ПОРІВНЯНО З ВАШИМИ ОЧІКУВАННЯМИ?»
Середня оцінка – 4,3. 95% респондентів зазначили, що враження від візиту до суду «Відповідають очікуванням» або є «Кращими, ніж очікувалося».
№23. ЯКИМИ Є ВАШІ ВРАЖЕННЯ ВІД ВІЗИТУ ДО СУДУ СЬОГОДНІ ПОРІВНЯНО З ВАШИМИ ОЧІКУВАННЯМИ? |
|
Відповідають очікуванням |
64% |
Кращі, ніж очікував |
31% |
Гірші, ніж очікував(ла) |
3% |
Важко сказати |
2% |
ЧИ ЛЕГКО ВАМ БУЛО ЗНАЙТИ БУДІВЛЮ СУДУ?
Середня оцінка – 4,6. У відсотковому вираженні: «4-5» - 93% респондентів
№6. ЧИ ЛЕГКО ВАМ БУЛО ЗНАЙТИ БУДІВЛЮ СУДУ? |
|
«1» |
- |
«2» |
1% |
«3» |
6% |
«4» |
25% |
«5» |
68% |
Важко відповісти |
- |
ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ, ЧИ ЛЮДИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ МОЖУТЬ БЕЗПЕРЕШКОДНО ПОТРАПИТИ ДО СУДУ І КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ СУДУ?
Середня оцінка – 3,5. У відсотковому вираженні: «Важко відповісти» - 35%, «1-3» – 32,5%, «4-5» - 32,5% респондентів
№7. ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ, ЧИ ЛЮДИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ МОЖУТЬ БЕЗПЕРЕШКОДНО ПОТРАПИТИ ДО СУДУ І КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ СУДУ? |
|
«1» |
6% |
«2» |
8,5% |
«3» |
18% |
«4» |
15,5% |
«5» |
17% |
Важко відповісти |
35% |
ЧИ ДАВАВ ГРАФІК РОБОТИ КАНЦЕЛЯРІЇ СУДУ МОЖЛИВІСТЬ ВЧАСНО ТА БЕЗПЕРЕШКОДНО ВИРІШУВАТИ ВАШІ СПРАВИ У СУДІ (ПОДАТИ ПОЗОВ АБО ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ДО СПРАВИ, ОТРИМАТИ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ ТОЩО)?
Середня оцінка – 4,5. У відсотковому вираженні: «4-5» - 89% респондентів
№8. ЧИ ДАВАВ ГРАФІК РОБОТИ КАНЦЕЛЯРІЇ СУДУ МОЖЛИВІСТЬ ВЧАСНО ТА БЕЗПЕРЕШКОДНО ВИРІШУВАТИ ВАШІ СПРАВИ У СУДІ (ПОДАТИ ПОЗОВ АБО ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ДО СПРАВИ, ОТРИМАТИ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ ТОЩО)? |
|
«1» |
- |
«2» |
- |
«3» |
11% |
«4» |
30% |
«5» |
59% |
Важко відповісти |
- |
ЯКЩО ВАМ ДОВОДИЛОСЯ ТЕЛЕФОНУВАТИ ДО СУДУ, ЧИ ЗАВЖДИ ВДАВАЛОСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ТА ОТРИМАТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ?
Середня оцінка – 4,5. У відсотковому вираженні: «4-5» - 81% респондентів
№9. ЯКЩО ВАМ ДОВОДИЛОСЯ ТЕЛЕФОНУВАТИ ДО СУДУ, ЧИ ЗАВЖДИ ВДАВАЛОСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ТА ОТРИМАТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ? |
|
«1» |
- |
«2» |
6% |
«3» |
9% |
«4» |
17% |
«5» |
64% |
Важко відповісти |
4% |
№10. ЧИ ЗАЗНАВАЛИ ВИ ПЕВНИХ ПЕРЕШКОД У ДОСТУПІ ДО ПРИМІЩЕНЬ СУДУ ЧЕРЕЗ ОБМЕЖЕННЯ ОХОРОНИ?
Середня оцінка – 4,8. У відсотковому вираженні: «Ні, не зазнавали перешкод» - 95% респондентів
ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УМОВИ ПЕРЕБУВАННЯ ГРОМАДЯН У СУДІ
Середня оцінка – 4. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 78% респондентів
№12. ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УМОВИ ПЕРЕБУВАННЯ ГРОМАДЯН У СУДІ |
|
«Незадовільно» |
3% |
«Задовільно» |
16% |
«Добре» |
56% |
«Відмінно» |
22% |
Важко відповісти |
3% |
ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ПОВНОТУ, ЯКІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ
Середня оцінка – 4,1. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 81% респондентів
№13. ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ПОВНОТУ, ЯКІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ |
|
«Незадовільно» |
1% |
«Задовільно» |
18% |
«Добре» |
49% |
«Відмінно» |
32% |
Важко відповісти |
- |
ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СВОЄЧАСНІСТЬ СУДОВОГО РОЗГЛЯДУ
Середня оцінка – 4,0. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 79% респондентів
№14. ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СВОЄЧАСНІСТЬ СУДОВОГО РОЗГЛЯДУ |
|
«Незадовільно» |
1,5% |
«Задовільно» |
18% |
«Добре» |
54% |
«Відмінно» |
25% |
Важко відповісти |
1,5% |
ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ВИКОНАННЯ СВОЇХ ОБОВ’ЯЗКІВ ПРАЦІВНИКАМИ АПАРАТУ ГСЛО
Середня оцінка – 4,3. У відсотковому вираженні: «Добре-Відмінно» - 85% респондентів
№15. ОЦІНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ВИКОНАННЯ СВОЇХ ОБОВ’ЯЗКІВ ПРАЦІВНИКАМИ АПАРАТУ ГСЛО |
|
«Незадовільно» |
- |
«Задовільно» |
15% |
«Добре» |
45% |
«Відмінно» |
40% |
Важко відповісти |
- |
НА ВАШ ПОГЛЯД, ЧИ СТАВЛЯТЬСЯ ПРАЦІВНИКИ АПАРАТУ ГСЛО ДО ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ КОРЕКТНО ТА ВВІЧЛИВО?
Середня оцінка – 4,6. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 97% респондентів
№16. НА ВАШ ПОГЛЯД, ЧИ СТАВЛЯТЬСЯ ПРАЦІВНИКИ АПАРАТУ ГСЛО ДО ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ КОРЕКТНО ТА ВВІЧЛИВО? |
|
«Ні» |
- |
«Скоріше ні» |
3% |
«Скоріше так» |
29% |
«Так» |
68% |
Важко відповісти |
- |
НА ВАШ ПОГЛЯД, ЧИ СТАВЛЯТЬСЯ СУДДІ ГСЛО ДО УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ КОРЕКТНО ТА ВВІЧЛИВО?
Середня оцінка – 4,5. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 94% респондентів
№17. НА ВАШ ПОГЛЯД, ЧИ СТАВЛЯТЬСЯ ПРАЦІВНИКИ АПАРАТУ ГСЛО ДО ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ КОРЕКТНО ТА ВВІЧЛИВО? |
|
«Ні» |
1,5% |
«Скоріше ні» |
1,5% |
«Скоріше так» |
40% |
«Так» |
54% |
Важко відповісти |
3% |
НА ВАШ ПОГЛЯД, ЧИ БУВ СУД ПРИ РОЗГЛЯДІ ВАШОЇ СПРАВИ НЕЗАЛЕЖНИМ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНИМ?
Середня оцінка – 4,1. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 86% респондентів
NB! 32% респондентів не відповіли на це запитання
№18. НА ВАШ ПОГЛЯД, ЧИ БУВ СУД ПРИ РОЗГЛЯДІ ВАШОЇ СПРАВИ НЕЗАЛЕЖНИМ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНИМ? |
|
«Ні» |
2% |
«Скоріше ні» |
- |
«Скоріше так» |
35% |
«Так» |
51% |
Важко відповісти |
12% |
ЧИ ВВАЖАЄТЕ ВИ, ЩО ВАМ БУВ ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ СПРАВЕДЛИВИЙ СУДОВИЙ РОЗГЛЯД?
Середня оцінка – 4,4. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 83% респондентів
NB! 26% респондентів не відповіли на це запитання
№19. ЧИ ВВАЖАЄТЕ ВИ, ЩО ВАМ БУВ ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ СПРАВЕДЛИВИЙ СУДОВИЙ РОЗГЛЯД? |
|
«Ні» |
4% |
«Скоріше ні» |
2% |
«Скоріше так» |
32% |
«Так» |
51% |
Важко відповісти |
11% |
ЯКЩО ВИ ВЖЕ ОЗНАЙОМИЛИСЯ З ТЕКСТОМ РІШЕННЯ, БУДЬ ЛАСКА, ВКАЖІТЬ, ЧИ БУЛО РІШЕННЯ ВИКЛАДЕНО ДОСТУПНОЮ ДЛЯ РОЗУМІННЯ МОВОЮ ТА ЧИ Є, НА ВАШУ ДУМКУ, ЦЕ РІШЕННЯ ДОБРЕ ОБГРУНТОВАНИМ?
Середня оцінка – 4,5. У відсотковому вираженні: «Так-Скоріше так» - 81% респондентів
NB! 33% респондентів не відповіли на це запитання
№22. ЯКЩО ВИ ВЖЕ ОЗНАЙОМИЛИСЯ З ТЕКСТОМ РІШЕННЯ, БУДЬ ЛАСКА, ВКАЖІТЬ, ЧИ БУЛО РІШЕННЯ ВИКЛАДЕНО ДОСТУПНОЮ ДЛЯ РОЗУМІННЯ МОВОЮ ТА ЧИ Є, НА ВАШУ ДУМКУ, ЦЕ РІШЕННЯ ДОБРЕ ОБГРУНТОВАНИМ? |
|
«Ні» |
- |
«Скоріше ні» |
2% |
«Скоріше так» |
35% |
«Так» |
46% |
Важко відповісти |
4% |
Ще не ознайомився(лася) з текстом рішення |
13% |
ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСПОНДЕНТІВ
ВІК РЕСПОНДЕНТА:
85% респондентів охоплюють вікову групу «26-59 років»
ДЕТАЛЬНІШЕ:
18-25 років – 12%
26-39 років – 46%
40-59 років – 39%
60 років і старше – 3%
СТАТЬ РЕСПОНДЕНТА: Чоловіки– 63% та Жінки – 37%
NB! 32% респондентів не відповіли на це запитання
РЕСПОНДЕНТ:
Є позивачем, відповідачем, третьою особою – 27%
Є іншою особою (адвокатом, юрисконсультом) - 70%
Інше (помічник адвоката та т.п.) – 2 ос. (3%)
НАЯВНІСТЬ ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ:
«Так» – 86%; «Ні» -14%
ЯК ЧАСТО ВИ БУЛИ УЧАСНИКОМ СУДОВОГО ПРОЦЕСУ?
Це мій перший судовий процес – 8,5%
2-5 разів – 18,5%
6 разів і більше – 73%
ЧИ РІШЕННЯ ПО ВАШІЙ СПРАВІ БУЛО НА ВАШУ КОРИСТЬ?
Середня оцінка – 4. У відсотковому вираженні: «Так» - 52% респондентів
NB! 28% респондентів не відповіли на це запитання
№20. ЧИ РІШЕННЯ ПО ВАШІЙ СПРАВІ БУЛО НА ВАШУ КОРИСТЬ? |
|
«Так» |
52% |
«Так» і «Ні» |
6% |
«Ні» |
15% |
Немає відповіді |
27% |
ЯКЩО РІШЕННЯ ПО СПРАВІ БУЛО НЕ ВАШУ КОРИСТЬ, ТО ЧИ ЗБИРАЄТЕСЬ ВИ ОСКАРЖУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ?
Середня оцінка – 4,1. У відсотковому вираженні: «Так» - 46% респондентів
NB! 36% респондентів не відповіли на це запитання
№21. ЯКЩО РІШЕННЯ ПО СПРАВІ БУЛО НЕ ВАШУ КОРИСТЬ, ТО ЧИ ЗБИРАЄТЕСЬ ВИ ОСКАРЖУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ? |
|
«Так» |
46% |
«Ні» |
13% |
Немає відповіді |
41% |
Також за результатами опитування відвідувачів узагальнені побажання та пропозиції учасників анкетування. Конкретні пропозиції надали 11% респондентів; 82% респондентів не надали жодних пропозицій; 7% респондентів висловили підтримку та схвальні відгуки на адресу роботи суду.
Інформує відділ по роботі з громадськістю та зв’язками зі ЗМІ