Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Назва та категорія посади |
Заступник начальника відділу планово - фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення, категорія «Б» |
||
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1.Здійснює своєчасне складання первинних документів для нарахування заробітної плати, премій та інших видів виплат, веде розрахунки з працівниками суду, надає довідки про доходи та веде їх облік.2.Здійснює нарахування та перерахування єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб, військового збору та інших виплат.3.Здійснює нарахування за листками непрацездатності та веде їх облік за вимогами діловодства відповідно до номенклатури справ відділу.4.Забезпечує своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов‘язаних з їх рухом, достовірного та у повному обсязі відображення у звітності. Щомісяця складає М/О №5 з додатком усіх документів, веде картки обліку роботи автомобільних шин, картки особових рахунків суддів та працівників апарату суду.5.Здійснює контроль за правильністю своєчасного та повного відображення: основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, виробничих запасів, грошових коштів на рахунках, грошових документів у національній валюті та на позабалансових рахунках. Готує необхідну документацію для придбання, переміщення, списання товарно-матеріальних цінностей по балансових та позабалансових рахунках.6.Складає: звіти з праці, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичним особам, і сум утриманого з них податку за формою №1ДФ, звіт структура заробітної плати по посадах та інформацію про середньооблікову чисельність, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов‘язкове державне соціальне страхування за формою №Д4.7.Бере участь у складанні проектів річного кошторису видатків суду, розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та проводить роботу з виконання кошторису утримання суду.8.Здійснює роботу з первинною документацією бухгалтерського обліку, визначеної начальником відділу, з обробки та упорядкування періодичної, квартальної та річної звітності, оформлення їх відповідно до встановленого порядку та передає до архіву.9.Бере участь у проведенні інвентаризації основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, виробничих запасів, грошових документів, забезпечує дотримання встановлених правил її проведення та здійснює своєчасне виведення результатів інвентаризації і відображення їх в бухгалтерському обліку10.Надає оперативну інформацію начальнику відділу-головному бухгалтеру та здійснює інші функції, передбачені положенням про відділ, виконує інші доручення начальника відділу. У разі відсутності начальника відділу-головного бухгалтера виконує його обов‘язки в повному обсязі. |
||
Умови оплати праці |
1)посадовий оклад – 7960 грн.;2)надбавка до посадового окладу за ранг відповідно чинного законодавства3)надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу"); |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
||
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
1)заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами);2)резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:прізвище, ім’я, по батькові кандидата;реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);3)заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.Подача додатків до заяви не є обов’язковою.Інформація приймається до 17 год. 00 хв. 22 березня 2021 року. |
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
||
Дата і час початку проведення тестування.Місце або спосіб проведення тестуванняМісце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
з 29 березня до 09 квітня 2021 року, 10 год. 00 хв.проспект Науки,5, каб. 112, м. Харків (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)проспект Науки,5, каб. 112, м. Харків (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
контактна особа:Купріянова Ольга Сергіївнател. (057) 702-12-95 |
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, за напрямами підготовки в галузі бухгалтерського обліку та аудиту |
|
2. |
Досвід роботи |
не менше двох років на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності |
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Досягнення результатів |
-здатність до чіткого бачення результату діяльності;-вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;-вміння запобігати та ефективно долати перешкоди. |
|
2. |
Відповідальність |
-усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;-усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;-здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати. |
|
3. |
Цифрова грамотність |
-вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;-здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати;-вміння використовувати електронного документообігу, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);-здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку. |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
Знання:Конституції України;Закону України «Про державну службу»;Закону України «Про запобігання корупції»;Закону України «Про інформацію»;Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах». |
|
2. |
Знання податкового та бухгалтерського обліку |
Розуміння податкової системи;Знання:Податкового кодексу України;Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в Україні;інших нормативно-правових актів з питань оподаткування. |
|