Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Господарського суду
Луганської області
від 14.01.2025 № 5/о
ПЛАН
діяльності системи енергетичного менеджменту
Господарського суду Луганської області
на період 2025-2026 років
Найменування заходу |
Термін Виконання |
Відповідальна особа |
Примітки/ енергетична ціль |
Проведення повної інвентаризації приладів обліку по всіх видах енергоресурсів, які споживаються в будинку, що орендує суд, перевірка справності зазначених приладів та термінів їх повірки, узгоджена з орендодавцем. У разі відсутності справних приладів обліку по будь-якому з ресурсів, що споживаються в будинку суду - у двотижневий термін повідомлення власника цих приладів, відповідно до вимог договору оренди приміщення, з метою проведення роботи з встановлення або, за необхідності, ремонту, чи проведення повірки відповідних приладів обліку |
планова інвентаризація – 1 раз на рік |
сектор управління майном |
скорочення сукупного енергоспоживання |
Систематичний енергомоніторинг в будівлі суду проводиться шляхом заповнення журналів обліку споживання енергоресурсів по всіх видах енергоресурсів після зняття відповідних показників лічильників по всіх видах енергоресурсів |
щоденно (у робочі дні до 11:00) |
сектор управління майном |
показання споживання теплової енергії фіксуються лише в період опалювального сезону |
Забезпечення процесу енергетичного планування, що передбачає: -збір, обробку та проведення аналізу інформації про обсяги споживання енергетичних ресурсів та комунальних послуг у орендованій будівлі за поточний та попередні періоди; -обстеження інженерних систем будівлі (систем опалення, вентиляції, кондиціонування, освітлення, холодного водопостачання, електропостачання, газопостачання та інших систем будівлі); -утримання та обслуговування технічних засобів електромоніторингу та енергоменеджменту; -оцінки ефективності використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, а також пошук можливостей зниження витрат на енергетичні ресурси та підготовки необхідної інформації щодо потенціалу енергоефективності, впровадження та забезпечення функціонування системи енергомоніторингу; -підготовки звітів (у т.ч. порівняльного аналізу) про фактичне споживання енергетичних ресурсів, комунальних послуг та фінансові витрати на них; звіти щодо дієвості впровадження енергоефективних заходів; -публікації інформації про споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг відповідно до вимог законодавства
|
систематично (на постійній основі) |
відповідальний за впровадження та функціонування системи енергоменеджменту; сектор управління майном у співробітництві з орендодавцем (власником) будівлі |
для цього здійснюється: збір та обробка енергетичних характеристик будівлі та даних щодо споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, передбачених додатком 2 до Порядку впровадження систем енергетичного менеджменту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2021 року №1460 |
Визначення потенціалу економії енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг у будівлі суду, розробка та подання пропозицій керівництву суду пропозицій щодо впровадження енергоефективних заходів на наступний рік |
щорічно (до 1 січня) |
відповідальний за впровадження та функціонування системи енергоменеджменту |
|
Здійснення проведення публічних закупівель енергоспоживчої продукції (товарів) та послуг, пов’язаних із споживанням енергії з дотриманням критеріїв ефективності |
за необхідності |
уповноважена особа з публічних закупівель |
скорочення сукупного енергоспоживання |
Підготовка до укладення договорів по розрахунках за спожиті комунальні послуги у межах затверджених лімітів споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг |
|
сектор правового забезпечення |
|
Розробка та впровадження інформаційних матеріалів для працівників суду та відвідувачів, спрямованих на формування відповідального та ощадного ставлення до споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг |
за необхідності |
відповідальний за впровадження та функціонування системи енергоменеджменту; сектор управління майном |
|
Проведення аналізу витрат, пов’язаних із споживанням судом енергоресурсів. Здійснення прогнозування споживання енергетичних ресурсів судом |
щорічно (до 1 грудня) |
відповідальний за впровадження та функціонування системи енергоменеджменту; сектор управління майном; відділ планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення |
|
Забезпечення планування видатків на енергоресурси (підготовка пропозицій щодо використання коштів для реалізації енергоефективних заходів) |
щорічно |
відділ планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення |
|
Здійснення аналізу дотримання місячних лімітів споживання та порівняння споживання енергоресурсів з аналогічним періодом попереднього року |
один раз на рік (до 10 грудня) |
сектор управління майном; відділ планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення
|
результати аналізу подаються відповідальному за впровадження та функціонування системи енергоменеджменту для напрацювання пропозицій керівництву суду |
Організувати проведення робіт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові в межах бюджетних призначень |
у разі відповідного фінансування, з урахуванням вимог чинного законодавства |
сектор управління майном; сектор правового забезпечення; уповноважена особа з публічних закупівель |
зменшення споживання теплової енергії до 8% |
Здійснення заходів з модернізації систем освітлення з використанням енергоощадних приладів освітлення. Зокрема, реконструкція внутрішнього освітлення (установка діодів, фотореле для регулювання освітлення тощо) |
у разі відповідного фінансування, з урахуванням вимог чинного законодавства |
сектор управління майном; сектор правового забезпечення; уповноважена особа з публічних закупівель |
зменшення споживання теплової енергії до 5%;
|
Проведення ремонту систем теплопостачання, здійснення робіт з поліпшення теплових мереж, здійснення промивання внутрішньо будинкової системи тощо |
за необхідності та у разі відповідного фінансування |
сектор управління майном; сектор правового забезпечення; уповноважена особа з публічних закупівель
|
|
Заступник керівника апарату суду Ольга АЛЬ-БАДУ