Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ІНФОРМАЦІЯ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування Господарський суд Луганської області
1.2. Код за ЄДРПОУ 02844564.
1.3. Місцезнаходження проспект Леніна, будинок 5, Дзержинський район, м. Харків, 61022.
2. Джерело фінансування закупівлі. Держбюджет України.
3. Інформація про предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі: послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові) зазначені в ДК 016:2010 – 58.19.1
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
1) марки поштові номіналом 0,05 грн. – 15 000 одиниць;
2) марки поштові номіналом 0,20 грн. – 9 000 одиниць;
3) марки поштові номіналом 0,40 грн. – 72 000 одиниць;
4) марки поштові номіналом 0,50 грн. – 42 300 одиниць;
5) марки поштові номіналом 2,00 грн. – 90 000 одиниць;
6) марки поштові номіналом 2,50 грн. – 27000 одиниць.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: проспект Леніна, будинок 5, Дзержинський район, м. Харків, 61022.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2015 року.
4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі.
4.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі: lg.arbitr.gov.ua.
4.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 30.07.2015, № 171781, ВДЗ № 304 (30.07.2015).
4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 30.07.2015, № 171781, ВДЗ № 304 (30.07.2015).
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 05.08.2015, № 174974, ВДЗ № 308 (05.08.2015).
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 16.07.2015.
6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі.
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Поштампту – Харківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22721970
6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: площа Привокзальна, будинок 2, Ленінський район, м. Харків, 61052, тел. (057) 766-24-80.
7. Результат проведення процедури закупівлі.
7.1. Дата акцепту пропозиції: 31.07.2015.
7.2. Дата укладення договору про закупівлю: 13.08.2015.
7.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
|
300000 грн. 00 коп. без ПДВ |
|
триста тисяч гривень 00 копійок без ПДВ |
7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
1) марки поштові номіналом 0,05 грн. – 15 000 одиниць;
2) марки поштові номіналом 0,20 грн. – 9 000 одиниць;
3) марки поштові номіналом 0,40 грн. – 72 000 одиниць;
4) марки поштові номіналом 0,50 грн. – 42 300 одиниць;
5) марки поштові номіналом 2,00 грн. – 90 000 одиниць;
6) марки поштові номіналом 2,50 грн. – 27000 одиниць.
8. Відміна процедури закупівлі.-
8.1. Дата прийняття рішення.
8.2. Підстава.