Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Забезпечує:- виготовлення первинної документації щодо кожної операції;- своєчасність обробки первинних документів;- відповідність фактичних даних даним бухгалтерського обліку.2. Здійснення контролю за правильністю складання первинних документів, аналіз та контроль своєчасних розрахунків з дебіторами та кредиторами.3. Забезпечує:-дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань;-своєчасність подання на реєстрацію таких зобов’язань.Здійснює реєстрацію на друкування платіжних доручень відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.4. Забезпечує своєчасне проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, складає акти звіряння розрахунків з установами, підприємствами, організаціями та фізичними особами-підприємцями.5. Здійснює бухгалтерський облік інших необоротних матеріальних активів (субрахунки – 1112, 1113,1114), грошових коштів на рахунках (субрахунки – 2313/01, 2313/02, 2314/ФС, 2314/д, 2315/01). Забезпечує своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.6. Складає: меморіальні ордери № 2, 3, 3/2, 4, 6. Веде інвентаризаційні картки обліку інших необоротних матеріальних активів, контролює правильність присвоєння інвентарних та номенклатурних номерів.7. Бере участь у проведенні інвентаризації основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, розрахунків і платіжних зобов’язань, виробничих запасів, грошових коштів, документів. Забезпечує дотримання встановлених правил її проведення та здійснює своєчасне виведення результатів інвентаризації і відображення їх в бухгалтерському обліку.8. Відповідає за збереження бухгалтерських документів, з якими працює, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для подальшої передачі на зберігання до архіву.9. Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку.10. Надає оперативну інформацію начальнику відділу-головному бухгалтеру та здійснює інші функції, передбачені положенням про відділ, виконує інші доручення начальника відділу. У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обовʼязки, в обсязі визначеному начальником відділу-головним бухгалтером. |
||
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 5760 грн.;2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно чинного законодавства3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу"); |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроковострок призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку |
||
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами);2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:прізвище, ім’я, по батькові кандидата;реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);3) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.Подача додатків до заяви не є обов’язковою.Інформація приймається до 17 год. 00 хв. 28 жовтня 2021 року. |
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
||
Дата і час початку проведення тестування кандидатів.Місце або спосіб проведення тестуванняМісце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
01 листопада 2021 року, з 09 год. 00 хв.проспект Науки,5, каб. 112, м. Харків (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)проспект Науки,5, м. Харків (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)проспект Науки,5, м. Харків (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів) |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
контактні особи:Купріянова Ольга СергіївнаЛожка Наталя Леонідівнател. (057) 702-12-95lozhka@lg.arbitr.gov.ua |
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра за напрямами підготовки в галузі бухгалтерського обліку та аудиту, економіки та фінансів |
|
2. |
Досвід роботи |
без вимог до досвіду роботи |
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Цифрова грамотність |
-вміння використовувати комп’ютерні пристрої;-вміння працювати в спеціалізованих програмах:-програмний комплекс «Іс-про»;Програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства-Казначейство»;-вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку інформації;-вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);-навички роботи з Microsoft Office (Word, Excel) |
|
2. |
Робота з великими масивами інформації |
-вміння систематизувати великий масив інформації;-здатність виділяти головне |
|
3. |
Аналітичні здібності |
-вміння аналізувати інформацію та роботи висновки, прогнозувати та роботи власні умовиводи |
|
4 |
Самоорганізація та самостійність в роботі |
-уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання |
|
5 |
Командна робота та взаємодія |
-орієнтація на командний результат;-готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;-відкритість в обміні інформацією |
|
6 |
Наставництво персоналу |
-здатність навчати та передавати здобутий професійний досвід колегам |
|
7 |
Орієнтація на професійний розвиток |
-ініціативність щодо підвищення професійних компетентностей, самовдосконалення, самоосвіти |
|
8. |
відповідальність |
-усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур |
|
9. |
ініціативність |
-усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обовʼязків |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
Знання:Конституції України;Закону України «Про державну службу»;Закону України «Про запобігання корупції»; |
|
2. |
Знання у сфері |
Знання:Закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні»;Закону України «Про судоустрій і статус суддів»;Закону України «Про публічні закупівлі»;Бюджетного кодексу України;Наказу ДКСУ від 15.04.2016 № 116;Наказу МФУ від 02.03.2012 № 309;Наказу МФУ від 24.12.2012 № 1407;Наказу МФУ від 22.06.2012 № 758;Податкового кодексу України;Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в Україні;інших нормативно-правових актів, що регулюють питання фінансового та бухгалтерського обліку. |
|
|
|