flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ГСЛО оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - провідний спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення

14 червня 2021, 16:30

                                                                                                 Затверджено

                                                                                                 Наказом керівника апарату

                                                                                                 Господарського суду Луганської області

                                                                                                 від 14 червня  2021 року № 75

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» -

провідного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та

матеріально-технічного забезпечення

 Господарського суду Луганської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Забезпечує наявність первинної документації щодо кожної операції і своєчасність обробки первинних документів, відповідність фактичних даних даним бухгалтерського обліку.

2.Здійснює контроль за правильністю складання первинних документів, аналізує та контролює своєчасне їх складання.

3.Проводить формування довідок-розрахунків  на виданий аванс на відрядження, здійснює приймання та перевірку авансових звітів від підзвітних осіб.

4.Здійснює контроль щодо збереження та списання майна, за оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна; псування активів; бере участь в розроблені та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональному використанні матеріальних та фінансових ресурсів.

5.Здійснює бухгалтерський облік запасних частин, малоцінних та швидкозношуваних предметів, грошових документів у національній валюті (субрахунки – 1515, 1812, 2213). Забезпечує своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

6.Складає: меморіальні ордери № 8/1, 8/2, 10. Веде облік надходження та руху запасних частин, малоцінних та швидкозношуваних предметів, грошових документів у національній валюті, контролює правильність присвоєння інвентарних та номенклатурних номерів.

7.Бере участь у проведенні інвентаризації основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, розрахунків і платіжних зобов’язань, виробничих запасів, грошових коштів, документів. Забезпечує дотримання встановлених правил її проведення та здійснює своєчасне виведення результатів інвентаризації і відображення їх в бухгалтерському обліку.

8.Відповідає за збереження бухгалтерських документів, з якими працює, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для подальшої передачі на зберігання до архіву.

9.Відповідає за збереження бухгалтерських документів, з якими працює, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для подальшої передачі на зберігання до архіву.

10.Надає оперативну інформацію начальнику відділу-головному бухгалтеру та здійснює інші функції, передбачені положенням про відділ, виконує інші доручення начальника відділу. У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обовʼязки, в обсязі визначеному начальником відділу-головним бухгалтером.

Умови оплати праці

1)посадовий оклад – 5320 грн.;

2)надбавка до посадового окладу за ранг відповідно чинного законодавства

3)надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

3)заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Подача додатків до заяви не є обов’язковою.

Інформація приймається до 17 год. 00 хв. 22 червня  2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування

 

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

 

Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

 29  червня  2021 року,  з 14 год. 00 хв.

проспект Науки,5, каб. 112, м. Харків (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

проспект Науки,5,  м. Харків (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

 

 

проспект Науки,5,  м. Харків (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

контактна особа:

Купріянова Ольга Сергіївна

Наумець Олена Вікторівна

тел. (057) 702-12-95

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра  за напрямами підготовки в галузі бухгалтерського обліку та аудиту, економіки та фінансів

2.

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Цифрова грамотність

-вміння використовувати комп’ютерні пристрої;

-вміння працювати в спеціалізованих програмах:

-програмний комплекс «Іс-про»;

Програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства-Казначейство»;

-вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку інформації;

-вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом  (КЕП);

-навички роботи з Microsoft Office (Word, Excel)

2.

Робота з великими масивами інформації

-вміння систематизувати великий масив інформації;

-здатність виділяти головне

3.

Аналітичні здібності

-вміння аналізувати інформацію та роботи висновки, прогнозувати та роботи власні умовиводи

4

Самоорганізація та самостійність в роботі

-уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання

5

Командна робота та взаємодія

-орієнтація на командний результат;

-готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

-відкритість в обміні інформацією

6

Наставництво персоналу

-здатність навчати та передавати здобутий професійний досвід колегам

7

Орієнтація на професійний розвиток

-ініціативність щодо підвищення професійних компетентностей, самовдосконалення, самоосвіти

8.

відповідальність

-усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур

9.

ініціативність

-усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обовʼязків

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

2.

Знання у сфері

Знання:

Кодексу законів про працю України

Закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні»;

Закону України «Про судоустрій і статус суддів»;

Закону України «Про публічні закупівлі»;

Бюджетного кодексу України;

Податкового кодексу України;

Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98

Наказу МФУ від 05.12.2012 № 1276;

Наказу МФУ від 24.12.2012 № 59;

Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в Україні;

інших нормативно-правових актів, що регулюють питання фінансового та бухгалтерського обліку.

 НАКАЗ ГСЛО від 14.06.2021 №75