flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та "В"

21 лютого 2018, 10:26

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та "В",  а саме:

категорії «Б», а саме:

  • начальника відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 1 вакантна посада;
  • заступника начальника відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада.

категорії «В», а саме:

  • головного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення – 1 вакантна посада;
  • головного спеціаліста відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада;
  • головного спеціаліста із забезпечення зв‘язків зі ЗМІ відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи –      1  вакантна посада;
  • секретаря судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 5 вакантних посад.

 

 

який відбудеться 16 та 19 березня  2018 року за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

Наказ від 21.02.2018 року № 11 «Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби»  Господарського суду Луганської області.

Прийом документів здійснюється за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

Останній строк подання документів 12 березня  2018 року.   

За додатковою інформацією звертатись за тел. (057) 702-12-95    

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                              від 21.02.2018 №   11

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» начальника відділу організаційно-документального забезпечення роботи

 Господарського суду Луганської області

(1 посада)

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Здійснює керівництво діяльністю відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду, розподіляє обов'язки між працівниками відділу, а в необхідних випадках перерозподіляє обов‘язки та роботу між ними, очолює і контролює їх роботу.

2. Забезпечує організацію діловодства, контролю за виконанням та обліком звернень громадян  відповідно до затверджених інструкцій.

3. Контролює ведення діловодства у відповідності з вимогами Інструкції з діловодства в господарських судах України, надає відповідну методичну допомогу.

4. Забезпечує дотримання законодавства про захист персональних даних та здійснює обробку, зберігання та використовування персональних даних у відповідності до чинного законодавства.

5. Організовує роботу із захисту державної таємниці відповідно до чинного законодавства.

6. Забезпечує зберігання документації, що не стосується процесуальної діяльності суду, та її передачу на зберігання  до Державного архіву в установленому порядку.

7. Забезпечує зберігання і контролює правильність використання печаток та штампів відділу та суду.

8. Координує роботу відділу з іншими структурними підрозділами та працівниками апарату суду.

9. Здійснює підготовку інформаційних довідок, пов‘язаних з діяльністю відділу, довідок для судових справ.

10. Здійснює оцінювання результатів службової діяльності працівників відділу, які йому безпосередньо підпорядковані.

11. Готує документи, пов‘язані з листуванням з громадянами, установами та організаціями і за дорученням керівника апарату суду готує проекти відповідей.

12. Надає пропозиції керівникові апарату суду щодо призначення, звільнення з посад, переведення працівників відділу, своєчасного заміщення вакансій, заохочення працівників.

13. Визначає потреби і пріоритетні напрями підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації працівників відділу з питань, що належить до компетенції відділу, контролює стан трудової та виконавської дисципліни у відділі.

14. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

15. Розробляє Положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу та бере участь у розробці проектів організаційно-розпорядчих документів.

16.  Складає графік відпусток працівників відділу.

17. Дотримується вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил поведінки державного службовця.

18. Виконує в процесі службової діяльності інші доручення керівництва суду, керівництва апарату суду відповідно до покладених на відділ завдань.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 7500 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2017 рік

Строк  подачі документів:  19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

19 березня 2018 року, о 10 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2. Досвід роботи

 з досвідом роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвідом служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами  «Правознавство», «Документознавство», «Менеджмент організацій і адміністрування» або іншого відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з  суддями, працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) та прикладних пакетів програмного забезпечення, які використовуються для опрацювання  даних державних статистичних спостережень, вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», інформаційно-комп‘ютерними програмами: «Діловодство спеціалізованого суду»

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо ведення діловодства.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                              від 21.02.2018 №   11

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» заступника начальника відділу інформаційних технологій

 Господарського суду Луганської області

(1 посада)

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Організовує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу, встановлення в суді спеціального комп'ютерного обладнання тощо, забезпечує здійснення відповідного моніторингу щодо впровадження електронного цифрового підпису, запису фонограм судових засідань, надсилання судових рішень та інших електронних документів.

    2. Підтримує інформацію на сайті господарського суду  в актуальному та належному стані.

    3. Надає консультативну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.

    4. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

    5. Забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування  мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

   6. Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів

   7. Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

   8. Організовує складання та обробку звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних засобів.

   9. Кожен звітний період проводить аналіз даних судової статистики з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства.

  10. Організовує та здійснює підготовку статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах.

  11. Проводить аналіз   стану діловодства та   судової   статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснює розроблення пропозицій з підвищення рівня цієї роботи.

   12. Координує роботу з питань ведення статистики з відповідним структурним підрозділом Державної судової адміністрації України та Вищого господарського суду України. Вивчає та узагальнює досвід інших господарських судів зі статистично-аналітичної роботи.

   13. Веде справи   із звітами   та   справи з питань обліково-статистичної роботи (згідно з номенклатурою справ суду).

   14. Забезпечує достовірність, об'єктивність, оперативність, стабільність та цілісність статистичної інформації про роботу суду.

   15. Виконує обов’язки начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами.

   16.  Дотримується вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил поведінки державного службовця.

   17. Виконує в процесі службової діяльності інші доручення начальника відділу, керівництва суду, керівництва апарату суду відповідно до покладених на відділ завдань.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 6500 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2017 рік

Строк  подачі документів:  19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

19 березня 2018 року, об 11 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2. Досвід роботи

 з досвідом роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвідом служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами «Комп‘ютерні системи і мережі» або іншого відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з  суддями, працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вміння обслуговувати та налаштовувати комп’ютерну техніку та мережеве обладнання.

 Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм, основи баз даних та мов програмування.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо захисту інформації та технічного обслуговування.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

       від 21.02.2018 №   11

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» головного спеціаліста планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення

 Господарського суду Луганської області

(1 посада)

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Вносить пропозиції щодо забезпечення реалізації державної політики з питань державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

2. Планує протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань).

3. Складає та надає на затвердження голові тендерного комітету річний план державних закупівель, додаток до річного плану закупівель, документацію конкурсних торгів.

4. Забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель.

5. Регулює роботу з ефективної взаємодії відділу з іншими структурними підрозділами суду при вирішенні питань, що відносяться до діяльності відділу з забезпечення в сфері державних закупівель, договірних відношень та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

6. Здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства з питань державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

7. Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів з питань державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

8. Забезпечує виконання прийнятих наказів керівництва суду та інші доручення з питань державних закупівель,  договірних відношень та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

9. Складає щоквартальну статистичну звітність про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інформацію на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

10. Веде систематичний, оперативний та зведений облік договорів, реєструє договори, зберігає договори та договірну документацію.

11. Оприлюднює на єдиному веб-порталі використання публічних коштів інформацію визначеноу Законом України «Про відкритість використання публічних коштів» (PROZORRO та Є-Data).

12. Невідкладно інформує керівництво суду та тендерний комітет про будь-які обставини, що можуть вплинути на своєчасність, повноту та достовірність розкриття інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

13. Розглядає листи, скарги, заяви, запити, надає відповідну інформацію стосовно договірних відношень, процедур державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

14. Своєчасно вносить пропозиції керівництву про перегляд договорів у зв’язку із змінами законодавства, юридичної адреси, розрахункових рахунків суду, ціни договору та інших підстав.

15. Забезпечує достовірність інформації, що є в основі договору, а саме: повноваження осіб на підпис договору, наявність ліцензії, дозволів на заняття відповідною діяльністю інше;

16. Контролює додержання і своєчасність виконання зобов’язань за договорами, терміни дії договорів, надходження коштів за договорами;

17. Погоджує проекти договорів із відповідними структурними підрозділами суду;

18. Здійснює реєстрацію договорів та веде Журнал реєстрації договорів.

19. Своєчасно повідомляє керівництво суду та начальника відділу про невиконання умов договору, що може призвести до утворення заборгованості, вживає заходи з метою досудового врегулювання питань, що виникають з умов виконання договору.

20. Оформляє зміни та доповнення до договорів.

21. Бере участь у розгляді скарг сторін договору і претензій, готує проекти відповідей

22. Аналізує результати виконання договірних зобов’язань та причини, які сприяють невиконанню договорів або неналежного їх виконання;

23. Застосовує комп'ютерні та інші сучасні технічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт Здійснює інші повноваження з організації бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності суду.

24. У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обов’язки у повному обсязі.

25. Готує документи для упорядкування періодичної, квартальної і річної звітності, зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 4800 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2017 рік

Строк  подачі документів:  19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

19 березня 2018 року, о 12 год. 15 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра

2. Досвід роботи

Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

в галузі  економіки або бухгалтерського обліку та аудиту

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з  суддями, працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) та прикладних пакетів програмного забезпечення, які використовуються для опрацювання  даних державних статистичних спостережень, вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», Єдиним веб-порталом використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 

 

 

           ЗАТВЕРДЖЕНО

    наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                           від 21.02.2018 №   11

      

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» головного спеціаліста відділу інформаційних технологій

 Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Загальні умови

Посадові обов’язки:

1. В межах наданих технічних можливостей організовує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм автоматизованої системи передачі судових рішень в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру судових рішень, автоматизованої системи електронного документообігу, адміністрування локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу щодо впровадження електронного цифрового підпису, запису фонограм судових засідань, надсилання судових рішень та інших електронних документів.

2. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

3. Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, програмне обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду.

4. Організовує проведення робіт щодо інсталяції ліцензійного програмного забезпечення.

5.  Здійснює практичну та методичну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання, що знаходиться на балансі суду. За погодженням голови суду, керівника апарату, начальників відділів проводить заняття щодо вивчення працівниками апарату безпечного використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

6.  Здійснює обслуговування та забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

7.  Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

8.  Здійснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.

9.  Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

10. Проводить аналіз стану інформаційного забезпечення суду та вносить пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надає відповідні звіти.

11.  Забезпечує адміністрування та постійне оновлення інформації на власному веб- сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України».

12.  Забезпечує приймання та відправлення офіційної електронної пошти, що надходить на адресу суду, контролює додержання працівниками апарату Інструкції з використання електронної пошти.

13. Здійснює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю.

14.   Контролює додержання суддями та працівниками апарату інструкції щодо користування персональним комп'ютером.

15.  Приймає участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризацій комп'ютерної та периферійної техніки, програмного забезпечення.

16.  Проводить своєчасне оновлення бази даних інформаційно-правової системи «Ліга Закон», забезпечує доступ суддів та працівників апарату до вказаної системи.

17.   Надає рекомендації, пропозиції щодо придбання техніки, пристроїв вводу-виводу інформації, витратних матеріалів, за погодженням з керівником апарату займається реалізацією схвалених пропозицій.

18. Вносить пропозиції керівнику апарату та голові суду щодо розподілу або перерозподілу комп'ютерної техніки, що перебуває на балансі суду, з метою збалансованого забезпечення нею працівників, з урахуванням пріоритетності завдань пов'язаних з виконанням програми інформатизації суду.

19.  Перевіряє цілісність та безпеку електронної інформаційної бази даних суду, а в разі виявлення пошкодження або несанкціонованого доступу до неї негайно інформує керівника апарату та голову суду.

20.  Контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях суддями та працівниками апарату суду, яким надано дозвіл на її використання.

21. Здійснює заходи для забезпечення підготовки і надіслання до Єдиного державного реєстру копій судових рішень в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису.

22.  Забезпечує інформаційний обмін через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист.

23.   Забезпечує функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.

24.   Запобігає встановленню та використанню стороннього програмного забезпечення та медіа контенту, що безпосередньо не пов’язані з роботою суду.

25.  Здійснює контроль за використанням працівниками суду змінних носіїв інформації.

26. Погоджує з керівництвом суду питання щодо використання в локальній мережі особистої комп'ютерної техніки працівників суду.

27.   Організовує створення копій електронної інформації користувачами та забезпечує ведення архіву інформаційних ресурсів суду. Забезпечує регулярну архівацію даних, які зберігаються на серверах, у тому числі зняття копій бази даних.

28.  Дотримується правил та норм з охорони праці та техніки безпеки, правил з експлуатації технічних засобів.

29.  Забезпечує контроль за формуванням та надсиланням посилок у єдиній судовій інформаційній системі (підсистема «Судова статистика»),

30. Проводить моніторинг новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду.

31.  Здійснює контроль за працездатністю комп’ютерної та оргтехніки суду, яка знаходиться на балансі суду, вносить пропозиції голові суду про необхідність ремонту, обслуговування, заміни зазначеного обладнання.

32.  Здійснює контроль за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів.

33.Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду та начальника відділу.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 4800 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2017 рік

Строк  подачі документів:  19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Місце, час та дата роведення конкурсу:

16 березня 2018 року, о 14 год. 10 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра

2. Досвід роботи

Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами «Комп‘ютерні системи і мережі» або іншого відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вміння обслуговувати та налаштовувати комп’ютерну техніку та мережеве обладнання.

 Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм, основи баз даних та мов програмування.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

  Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3) Закон України «Про звернення громадян»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо захисту інформації та технічного обслуговування.

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

 

           ЗАТВЕРДЖЕНО

    наказом Господарського суду

    Луганської області               

     від 21.02.2018 №   11

      

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» головного спеціаліста із забезпечення зв‘язків зі ЗМІ відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Загальні умови

Посадові обов’язки:

1.Забезпечує підготовку та поширення в електронних та друкованих засобах  масової інформації прес-релізів, оглядів та інших інформаційних матеріалів про діяльність суду.

2. Бере участь в підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з  журналістами з питань судової діяльності, візуальних матеріалів, в здійсненні інших організаційних заходів.

3. Організовує та надає методичну допомогу суддям у підготовці їх публікацій (виступів) у засобах масової інформації.

4. Веде облік  результатів роботи суду по роз’ясненню чинного законодавства та судової практики його застосування, пропаганді правових знань та виступів працівників суду у засобах масової інформації.

5. Готує огляди публікацій та виступів у засобах масової інформації для відстеження публічної оцінки діяльності суду та відповідного реагування на неї.

6. Веде архів документальних прес-матеріалів про діяльність суду, виконує дорадчу роботу, готує для голови суду інформаційно-аналітичні записки, огляди, звіти, проекти доповідей, доповідних записок тощо.

7. Здійснює аналітичне забезпечення адміністративної діяльності керівництва суду.

8. Проводить своєчасне забезпечення  керівництва суду необхідною та повною інформацією щодо вітчизняного та зарубіжного досвіду, робіт провідних вчених, державних і політичних діячів, громадських об’єднань .

9. Бере участь в організації та проведенні нарад, колегій, семінарів, конференцій з питань діяльності суду.

10. Здійснює взаємодію суду з персоналом наукових установ, працюючих у галузі цивільного та господарського права.

11. Забезпечує взаємодію структурних  підрозділів суду з науковцями, що виконують дослідження в галузі права.

12. Приймає участь у підготовці наукових публікацій керівництва суду.

        13. Готує проекти листів, відповідей, довідок та інших документів за безпосереднім дорученням  керівництва суду.

14. Веде облік оперативних нарад за участю голови суду, керівників інших органів державної влади та управління, доповідає голові суду про прибуття викликаних для участі в нарадах запрошених осіб.

15. Здійснює добірку матеріалів щодо діяльності господарського суду для подальшого його розміщення на власному Веб-сайті суду.

16. Координує проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду.

        17. Створює сприятливу зовнішню інформаційну атмосферу по відношенню до господарського суду Луганської області.

18. Забезпечує ведення діловодства у сфері взаємодії з громадськістю і ЗМІ.

19. Аналізує і узагальнює досвід взаємодії суду з громадськістю та засобами масової інформації.

 20. Виконує інші обов’язки та завдання згідно з вказівками керівництва суду та начальника відділу.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 4800 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

на період відсутності основного працівника (у  зв‘язку із направленням на навчання за денною формою)

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2017 рік

Строк  подачі документів:  19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Місце, час та дата роведення конкурсу:

16 березня 2018 року, о 15 год. 00 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра

2. Досвід роботи

Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами галузі права або журналістики

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Знання Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

  Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3) Закон України «Про звернення громадян»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з інформацією та комунікаційної діяльності

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

     наказом Господарського суду

    Луганської області               

                                                                              від 21.02.2018 №   11

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» секретаря судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду 

господарського суду Луганської області

(5 посад)

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. Здійснює ведення протоколу судового засідання, фіксування судового процесу технічними засобами та засобами відеоконференцзв’язку.

2. Забезпечує своєчасне виготовлення в КП «Діловодство спеціалізованого суду» протоколів судових засідань, у відповідності до вимог Господарського процесуального кодексу України.

3. Забезпечує вирішення організаційних питань, що пов’язані з підготовкою та проведенням судового засідання, в тому числі із застосуванням системи відеоконференцзв’язку чи фіксування технічними засобами.

4. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

5. Перевіряє наявність  і з‘ясовує причини  відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.

6. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання.

7. Здійснює формування та оформлення судової справи у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах.

8. Забезпечує своєчасну підготовку справ для направлення їх до апеляційної та касаційної інстанцій, а також для направлення справ за межі суду.

9. До початку судового засідання контролює та перевіряє всю наявну вхідну кореспонденцію з обов’язковою доповіддю судді.

10. Забезпечує своєчасне ознайомлення з матеріалами справи у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в господарських судах України.

11. Забезпечує своєчасну передачу справ до архіву суду у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах.

12. Виконує інші доручення судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 4400 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2017 рік

Строк  подачі документів:  19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

19 березня 2018 року, об 11 год. 10 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра

2. Досвід роботи

Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами «Правознавство», «Правоохоронна діяльність» або відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з  суддями, працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Знання Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України