flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "Б"

26 жовтня 2017, 15:44

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "Б",  а саме:

  • Заступника начальника відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення – 1 вакантна посада

який відбудеться 23 листопада  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

  • Заступника начальника відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада

який відбудеться 23 листопада  2017 року об 11:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

  • Заступника начальника відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 1 вакантна посада

який відбудеться 23 листопада  2017 року о 14:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

 

на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В",  а саме:

  • головного спеціаліста відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада

який відбудеться 24 листопада  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

  • головного спеціаліста із забезпечення зв‘язків зі ЗМІ відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи – 1 тимчасово вакантна посада;

який відбудеться 24 листопада 2017 року об 11:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

  • секретаря судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 4 вакантні посади

який відбудеться 24 листопада  2017 року о 14:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

Наказ від 25.10.2017 року № 60 «Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби»  Господарського суду Луганської області.

Прийом документів здійснюється за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

Останній термін подання документів 17 листопада 2017 року. 

 

 

Додаток 1

до наказу Господарського суду

Луганської області  

від 25.10.2017 № 60            

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» -

заступника начальника відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення

 Господарського суду Луганської області

 

Посадові обов’язки:

1. Аналізує та узагальнює практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю.

2. Бере участь у розробленні проектів положень, інструкцій, роз'яснень щодо планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проектів стандартів бухгалтерського обліку основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних предметів, матеріалів.

3. Веде облік, здійснює систематизацію і зберігання нормативних документів бухгалтерського обліку та звітності.

4. Уносить пропозиції щодо вдосконалення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю.

5. Бере участь у складанні проектів річного кошторису видатків суду з розподілом по кварталах.

6. Бере участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни.

7. Веде розрахунки з працівниками суду, що перебувають та не перебувають в обліковому складі, по усіх видах заробітної плати, премій, допомоги по тимчасовій непрацездатності, по догляду за дітьми до досягнення 3-річного віку, довічного утримання працюючих суддів і суддів у відставці та інших видів виплат.

8. Забезпечує в бухгалтерському обліку операції, пов'язані з банківськими, казначейськими операціями.

9. Здійснює прийом первинних документів та контроль за термінами їх надання, правильності заповнення і наявності всіх необхідних даних для проведення розрахунків із суддями та працівниками суду із застосуванням засобів електронно-обчислювальної техніки.

10. Веде контроль за документами для нарахування заробітної плати, премії та усіх видів допомоги.

11. Здійснює видачу суддям та працівникам апарату суду довідок про розмір заробітної плати.

12. Здійснює нарахування і перерахування внесків за соціальне страхування, внесків до Пенсійного фонду України, прибуткового податку, профспілкових внесків та інших виплат та платежів.

13. На підставі розрахунково-платіжних відомостей щомісяця за відповідними формами складає накопичувальні відомості, меморіальний ордер із додатком усіх документів, що стали підставою для нарахування заробітної плати, довічного утримання суддів та інших видів виплат.

14. Приймає та зберігає в окремій папці протоколи засідань комісії господарського суду із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, з умовленими народженням та похованням, про надання допомоги за листками непрацездатності, допомоги при народженні дитини та допомоги на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

15. Нараховує та перераховує (після надання згоди головного бухгалтера та голови суду): податки та збори у державний та місцевий бюджети, внески до фондів соціального страхування, платежі у банківські установи, кошти  на фінансування капітальних вкладень, заробітну плату працівникам, інші виплати та платежі.

16. Складає та здає місячні, квартальні та річні звіти з праці до  Головного управління статистики.

17. Готує звіт про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності.

18. Готує звіт про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

19. Готує відомості про нараховані та виплачені фізичним особам суми доходів і суми утриманих з них податків за формою      № 1ДФ.

20. Складає та подає щомісячно до органу Пенсійного фонду необхідний комплект документів первинної звітності з утримання та нарахування єдиного соціального внеску.

21. Щомісячно складає звіт про структуру заробітної плати за посадами до Державної судової адміністрації України.

22. Здійснює видачу довідок про доходи працівникам суду, веде їх облік в книзі реєстрацій.

23. Готує документи для упорядкування періодичної, квартальної і річної звітності, зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.

24. Приймає та контролює первинну документацію з відповідної дільниці бухгалтерського обліку та готує її до обробки.

25. У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обов’язки у повному обсязі.

26. Стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку та передає до архіву.

27.  Проводить роботу з виконання кошторису утримання суду.

28. Застосовує  комп'ютерні  та  інші   сучасні   технічні  засоби  та технології обліково-обчислювальних робіт.

29.  Здійснює  облік  дебіторської та  кредиторської заборгованості
суду (зв'язок, водо-, газо-, теплопостачання тощо).

30. Готує відповіді з питань обліку та звітності, господарсько-
фінансової діяльності суду на запити відповідних органів та установ.

31. Виконує інші доручення начальника відділу з питань бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності суду.

32. В разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки в повному обсязі.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 5500 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  23 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

23 листопада 2017 року, о 10 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2. Досвід роботи

 з досвідом роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвідом служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

 в галузі економіки або бухгалтерського обліку та аудиту

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) та прикладних пакетів програмного забезпечення, які використовуються для опрацювання  даних державних статистичних спостережень, вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», інформаційно-комп‘ютерними програмами: «ІС-Про», «М.EDOC»

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти Державного казначейства України, Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

 

 

Додаток 2

до наказу Господарського суду

Луганської області   

від 25.10.2017 № 60           

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» -

заступника начальника відділу інформаційних технологій

 Господарського суду Луганської області

 

Посадові обов’язки:

     1. Організовує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу, встановлення в суді спеціального комп'ютерного обладнання тощо, забезпечує здійснення відповідного моніторингу щодо впровадження електронного цифрового підпису, запису фонограм судових засідань, надсилання судових рішень та інших електронних документів.

    2. Підтримує інформацію на сайті господарського суду  в актуальному та належному стані.

    3. Надає консультативну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.

    4. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

    5. Забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування  мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

   6. Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів

   7. Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

   8. Організовує складання та обробку звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних засобів.

   9. Кожен звітний період проводить аналіз даних судової статистики з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства.

  10. Організовує та здійснює підготовку статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах.

  11. Проводить аналіз   стану діловодства та   судової   статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснює розроблення пропозицій з підвищення рівня цієї роботи.

   12. Координує роботу з питань ведення статистики з відповідним структурним підрозділом Державної судової адміністрації України та Вищого господарського суду України. Вивчає та узагальнює досвід інших господарських судів зі статистично-аналітичної роботи.

   13. Веде справи   із звітами   та   справи з питань обліково-статистичної роботи (згідно з номенклатурою справ суду).

   14. Забезпечує достовірність, об'єктивність, оперативність, стабільність та цілісність статистичної інформації про роботу суду.

   15. Виконує обов’язки начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами.

   16.  Дотримується вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил поведінки державного службовця.

   17. Виконує в процесі службової діяльності інші доручення начальника відділу, керівництва суду, керівництва апарату суду відповідно до покладених на відділ завдань.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 5500 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  23 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

23 листопада 2017 року, об 11 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2. Досвід роботи

 з досвідом роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвідом служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами «Комп‘ютерні системи і мережі» або іншого відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вміння обслуговувати та налаштовувати комп’ютерну техніку та мережеве обладнання.

 Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм, основи баз даних та мов програмування.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо захисту інформації та технічного обслуговування.

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 

 

 

Додаток 3

до наказу Господарського суду

Луганської області          

від 25.10.2017 № 60  

        

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «Б» -

заступника начальника відділу організаційно-документального

забезпечення роботи суду

Господарського суду Луганської області

 

Посадові обов’язки:

1.Заступник начальника відділу  здійснює документаційне забезпечення управлінської діяльності суду, ведення у суді діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів згідно вимог чинного законодавства та резолюцій керівництва суду.

2. Забезпечує скоординовану роботу секретарів судового засідання, службовою судових розпорядників.

3. Здійснює контроль за прийманням та передаванням телефонограм.

4. За дорученням начальника відділу забезпечує зберігання печаток, штампів,  бланків.

5. Складає проект зведеної номенклатуру справ суду на підставі поданих начальниками відділів номенклатур структурних підрозділів.

        6. Забезпечує дотримання законодавства про захист персональних даних та здійснює обробку, зберігання та використовування персональних даних у відповідності до чинного законодавства.

       7. Організовує доступ до публічної інформації суду, здійснює опрацювання запитів на інформацію, що надходять до суду, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

      8. Організовує і забезпечує документаційне обслуговування роботи голови та заступника голови суду, керівника апарату суду та суддів.

9.      Організовує роботу  архіву суду та експертної комісії.

      10. Відповідає за взаємодію, збір необхідної інформації, надання методичної та практичної допомоги працівникам апарату суду.

      11. Виконує обов’язки начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами.

      12. Дотримується вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил поведінки державного службовця.

      13. Виконує в процесі службової діяльності інші доручення начальника відділу, керівництва суду, керівництва апарату суду відповідно до покладених на відділ завдань.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 5500 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  23 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

23 листопада 2017 року, о 14 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2. Досвід роботи

 з досвідом роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвідом служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

 Підготовка за напрямами  «Правознавство», «Документознавство», «Менеджмент організацій і адміністрування» або іншого відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) та прикладних пакетів програмного забезпечення, які використовуються для опрацювання  даних державних статистичних спостережень, вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», інформаційно-комп‘ютерними програмами: «Діловодство спеціалізованого суду»

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»

3) Закон України «Про звернення громадян»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти Державного казначейства України, Міністерства фінансів України щодо ведення діловодства.

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

 

 

Додаток 4

до наказу господарського суду

Луганської області               

від 25.10.2017 № 60  

        

 

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» - головного спеціаліста

відділу інформаційних технологій

Господарського суду Луганської області

 

Посадові обов’язки:

1. В межах наданих технічних можливостей організовує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм автоматизованої системи передачі судових рішень в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру судових рішень, автоматизованої системи електронного документообігу, адміністрування локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу щодо впровадження електронного цифрового підпису, запису фонограм судових засідань, надсилання судових рішень та інших електронних документів.

2. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

3. Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, програмне обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду.

4. Організовує проведення робіт щодо інсталяції ліцензійного програмного забезпечення.

5.  Здійснює практичну та методичну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання, що знаходиться на балансі суду. За погодженням голови суду, керівника апарату, начальників відділів проводить заняття щодо вивчення працівниками апарату безпечного використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

6.  Здійснює обслуговування та забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

7.  Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

8.  Здійснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.

9.  Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

10. Проводить аналіз стану інформаційного забезпечення суду та вносить пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надає відповідні звіти.

11.  Забезпечує адміністрування та постійне оновлення інформації на власному веб- сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України».

12.  Забезпечує приймання та відправлення офіційної електронної пошти, що надходить на адресу суду, контролює додержання працівниками апарату Інструкції з використання електронної пошти.

13. Здійснює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю.

14.   Контролює додержання суддями та працівниками апарату інструкції щодо користування персональним комп'ютером.

15.  Приймає участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризацій комп'ютерної та периферійної техніки, програмного забезпечення.

16.  Проводить своєчасне оновлення бази даних інформаційно-правової системи «Ліга Закон», забезпечує доступ суддів та працівників апарату до вказаної системи.

17.   Надає рекомендації, пропозиції щодо придбання техніки, пристроїв вводу-виводу інформації, витратних матеріалів, за погодженням з керівником апарату займається реалізацією схвалених пропозицій.

18. Вносить пропозиції керівнику апарату та голові суду щодо розподілу або перерозподілу комп'ютерної техніки, що перебуває на балансі суду, з метою збалансованого забезпечення нею працівників, з урахуванням пріоритетності завдань пов'язаних з виконанням програми інформатизації суду.

19.  Перевіряє цілісність та безпеку електронної інформаційної бази даних суду, а в разі виявлення пошкодження або несанкціонованого доступу до неї негайно інформує керівника апарату та голову суду.

20.  Контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях суддями та працівниками апарату суду, яким надано дозвіл на її використання.

21. Здійснює заходи для забезпечення підготовки і надіслання до Єдиного державного реєстру копій судових рішень в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису.

22.  Забезпечує інформаційний обмін через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист.

23.   Забезпечує функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.

24.   Запобігає встановленню та використанню стороннього програмного забезпечення та медіа контенту, що безпосередньо не пов’язані з роботою суду.

25.  Здійснює контроль за використанням працівниками суду змінних носіїв інформації.

26. Погоджує з керівництвом суду питання щодо використання в локальній мережі особистої комп'ютерної техніки працівників суду.

27.   Організовує створення копій електронної інформації користувачами та забезпечує ведення архіву інформаційних ресурсів суду. Забезпечує регулярну архівацію даних, які зберігаються на серверах, у тому числі зняття копій бази даних.

28.  Дотримується правил та норм з охорони праці та техніки безпеки, правил з експлуатації технічних засобів.

29.  Забезпечує контроль за формуванням та надсиланням посилок у єдиній судовій інформаційній системі (підсистема «Судова статистика»),

30. Проводить моніторинг новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду.

31.  Здійснює контроль за працездатністю комп’ютерної та оргтехніки суду, яка знаходиться на балансі суду, вносить пропозиції голові суду про необхідність ремонту, обслуговування, заміни зазначеного обладнання.

32.  Здійснює контроль за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів.

33. Виконує обов’язки начальника відділу у випадку його відсутності з поважної причини.

34.Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду та начальника відділу.

 

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3801 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  23 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу:

24 листопада 2017 року, о 10 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2. Досвід роботи

 Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами «Комп‘ютерні системи і мережі» або іншого відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вміння обслуговувати та налаштовувати комп’ютерну техніку та мережеве обладнання.

 Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм, основи баз даних та мов програмування.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

 Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо захисту інформації та технічного обслуговування.

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 

 

 

Додаток 5

до наказу господарського суду

Луганської області               

від 25.10.2017 № 60  

 

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» головного спеціаліста із забезпечення зв‘язків зі ЗМІ відділу інформаційно-комунікаційної діяльності та аналітичної роботи Господарського суду Луганської області

 

Посадові обов’язки:

1.Забезпечує підготовку та поширення в електронних та друкованих засобах  масової інформації прес-релізів, оглядів та інших інформаційних матеріалів про діяльність суду.

2. Бере участь в підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з  журналістами з питань судової діяльності, візуальних матеріалів, в здійсненні інших організаційних заходів.

3. Організовує та надає методичну допомогу суддям у підготовці їх публікацій (виступів) у засобах масової інформації.

4. Веде облік  результатів роботи суду по роз’ясненню чинного законодавства та судової практики його застосування, пропаганді правових знань та виступів працівників суду у засобах масової інформації.

5. Готує огляди публікацій та виступів у засобах масової інформації для відстеження публічної оцінки діяльності суду та відповідного реагування на неї.

6. Веде архів документальних прес-матеріалів про діяльність суду, виконує дорадчу роботу, готує для голови суду інформаційно-аналітичні записки, огляди, звіти, проекти доповідей, доповідних записок тощо.

7. Здійснює аналітичне забезпечення адміністративної діяльності керівництва суду.

8. Проводить своєчасне забезпечення  керівництва суду необхідною та повною інформацією щодо вітчизняного та зарубіжного досвіду, робіт провідних вчених, державних і політичних діячів, громадських об’єднань .

9. Бере участь в організації та проведенні нарад, колегій, семінарів, конференцій з питань діяльності суду.

10. Здійснює взаємодію суду з персоналом наукових установ, працюючих у галузі цивільного та господарського права.

11. Забезпечує взаємодію структурних  підрозділів суду з науковцями, що виконують дослідження в галузі права.

12. Приймає участь у підготовці наукових публікацій керівництва суду.

        13. Готує проекти листів, відповідей, довідок та інших документів за безпосереднім дорученням  керівництва суду.

14. Веде облік оперативних нарад за участю голови суду, керівників інших органів державної влади та управління, доповідає голові суду про прибуття викликаних для участі в нарадах запрошених осіб.

15. Здійснює добірку матеріалів щодо діяльності господарського суду для подальшого його розміщення на власному Веб-сайті суду.

16. Координує проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду.

        17. Створює сприятливу зовнішню інформаційну атмосферу по відношенню до господарського суду Луганської області.

18. Забезпечує ведення діловодства у сфері взаємодії з громадськістю і ЗМІ.

19. Аналізує і узагальнює досвід взаємодії суду з громадськістю та засобами масової інформації.

 20. Виконує інші обов’язки та завдання згідно з вказівками керівництва суду та начальника відділу.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3801 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

на період відсутності основного працівника (у  зв‘язку із направленням на навчання за денною формою)

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  23 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

24 листопада 2017 року, об 11 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2. Досвід роботи

Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами галузі права або журналістики

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Знання Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

  Професійні знання

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3) Закон України «Про звернення громадян»

3) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з інформацією та комунікаційної діяльності

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України 

 

 

Додаток 6

до наказу господарського суду

Луганської області               

від 25.10.2017 № 60  

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» секретарів судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду 

господарського суду Луганської області

(4 посади)

 

Посадові обов’язки:

1. Здійснює ведення протоколу судового засідання, фіксування судового процесу технічними засобами та засобами відеоконференцзв’язку.

2. Забезпечує своєчасне виготовлення в КП «Діловодство спеціалізованого суду» протоколів судових засідань, у відповідності до вимог Господарського процесуального кодексу України.

3. Забезпечує вирішення організаційних питань, що пов’язані з підготовкою та проведенням судового засідання, в тому числі із застосуванням системи відеоконференцзв’язку чи фіксування технічними засобами.

4. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

5. Перевіряє наявність  і з‘ясовує причини  відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.

6. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання.

7. Здійснює формування та оформлення судової справи у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах.

8. Забезпечує своєчасну підготовку справ для направлення їх до апеляційної та касаційної інстанцій, а також для направлення справ за межі суду.

9. До початку судового засідання контролює та перевіряє всю наявну вхідну кореспонденцію з обов’язковою доповіддю судді.

10. Забезпечує своєчасне ознайомлення з матеріалами справи у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в господарських судах України.

11. Забезпечує своєчасну передачу справ до архіву суду у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах.

12. Виконує інші доручення судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3352 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  23 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу:

24 листопада 2017 року, о 14 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2. Досвід роботи

Без досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

Підготовка за напрямами «Правознавство», «Правоохоронна діяльність» або відповідного спрямування

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з  суддями, працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Знання Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм.

Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30

Вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей.

   Професійні знання

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3)  Господарський процесуальний кодекс України.4) Закон України «Про звернення громадян»

5) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області щодо роботи з документацією в судових органах.

4)  Інструкція з діловодства в господарських судах України