flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В"

27 квітня 2017, 16:27

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В",  а саме:

-         головного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення – 1 вакантна посада

 

який відбудеться 22 травня  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5

-         провідного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення – 1 вакантна посада

 

який відбудеться 23 травня  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5

-         головного спеціаліста відділу інформаційних технологій – 1 вакантна посада;

який відбудеться 24 травня  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5

-         провідного спеціаліста інформаційних технологій – 1 вакантна посада

який відбудеться 25 травня  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5

Наказ від 26.04.2017 року № 20 про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби господарського суду Луганської області.

Прийом документів здійснюється за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

Останній термін подання документів 16 травня 2017 року.

 

Додаток 1

до наказу господарського суду

    Луганської області               

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» головного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення

Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Посадові обовязки:

1. Аналізує та узагальнює практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю.

2. Бере участь у розробленні проектів положень, інструкцій, роз'яснень щодо планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проектів стандартів бухгалтерського обліку основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, інших необоротних матеріальних активів, виробничих запасів.

3. Веде облік, здійснює систематизацію і зберігання нормативних документів бухгалтерського обліку та звітності.

4. Уносить пропозиції щодо вдосконалення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю.

5. Бере участь у складанні проектів річного кошторису видатків суду з розподілом по кварталах.

6. Бере участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни.

7. Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності суду.

8. Проводить інвентаризацію грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів.

9. Відповідає за складення відповідних звітів, здійснення обліку та контролю за рухом бланків суворої звітності.

10. Відображає на рахунках бухгалтерського обліку операції, пов’язані з рухом основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів.

11. Готує звіт про використання коштів неприбуткових організацій і установ.

12. Приймає участь у наданні відповідей з питань господарсько-фінансової діяльності суду на запити відповідних органів виконавчої влади, підприємств, організацій та їх фінансових структур чи підрозділів.

13. Застосовує комп'ютерні та інші сучасні технічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт Здійснює інші повноваження з організації бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності місцевого суду.

14. У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обов’язки у повному обсязі.

15. Готує документи для упорядкування періодичної, квартальної і річної звітності, зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.

16. Приймає та контролює первинну документацію з відповідної дільниці бухгалтерського обліку та готує її до обробки.

17. Проводить роботу з виконання кошторису утримання суду.

18. Обробляє щомісячно дані про міжміські телефон­ні розмови, контролює утримання особистих міжміських розмов.

19.Готує відповіді з питань обліку та звітності, господарсько-
фінансової діяльності суду на запити відповідних органів та установ.

20. Виконує інші доручення начальника відділу з питань бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності суду.

21. В разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки в повному обсязі.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3801 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

на постійні основі

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року  № 246) до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка (за формою згідно з наказом Національного агентства України з питань державної служби

05 серпня 2016 року № 156);

6)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції».

Строк  подання документів:  20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Національного агентства України з питань державної служби та господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх)

 

22.05.2017, 10 год. 30 хвил.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

 

1. Освіта

Вища в галузі економіки або бухгалтерського обліку та аудиту

2. Досвід роботи

без вимог до стажу роботи

 

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1. Освіта

диплом за  відповідним напрямком не нижче бакалавра

2. Знання законодавства

1) Конституція України.
2)  Закон України «Про державну службу».
3) Закон України «Про запобігання корупції».
4)  Закон України «Про очищення влади».
5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів».

6) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти Державного казначейства України, Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.

7)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

3. Професійні чи технічні знання

в галузі економіки або бухгалтерського обліку та аудиту відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

 

4. Спеціальний досвід роботи

без вимог до стажу роботи

5. Знання сучасних інформаційних технологій

1) вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та офісною технікою;

2) вміння працювати в текстовому редакторі Microsoft Word; Excel;

3) вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», інформаційно-комп‘ютерними програмами: «ІС-Про», «М.EDOC»

6. Особисті компетенції

1)відповідальність;

2)системність і самостійність в роботі;

3)уважність до деталей;

4)вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

Додаток 2

до наказу господарського суду

    Луганської області               

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» провідного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення

Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Посадові обовязки:

1. Аналізує та узагальнює практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю.

2. Бере участь у розробленні проектів положень, інструкцій, роз'яснень щодо планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проектів стандартів бухгалтерського обліку основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних предметів, матеріалів.

3. Веде облік, здійснює систематизацію і зберігання нормативних документів бухгалтерського обліку та звітності.

4. Уносить пропозиції щодо вдосконалення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю.

5. Бере участь у складанні проектів річного кошторису видатків суду з розподілом по кварталах.

6. Бере участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни.

7. Веде розрахунки з працівниками суду, що перебувають та не перебувають в обліковому складі, по усіх видах заробітної плати, премій, допомоги по тимчасовій непрацездатності, по догляду за дітьми до досягнення 3-річного віку, довічного утримання працюючих суддів і суддів у відставці та інших видів виплат.

8.Забезпечує в бухгалтерському обліку операції, пов'язані з банківськими, казначейськими операціями.

9.Здійснює прийом первинних документів та контроль за термінами їх надання, правильності заповнення і наявності всіх необхідних даних для проведення розрахунків із суддями та працівниками суду із застосуванням засобів електронно-обчислювальної техніки.

10.Веде контроль за документами для нарахування заробітної плати, премії та усіх видів допомоги.

11.Здійснює видачу суддям та працівникам апарату суду довідок про розмір заробітної плати.

12.Здійснює нарахування і перерахування внесків за соціальне страхування, внесків до Пенсійного фонду України, прибуткового податку, профспілкових внесків та інших виплат та платежів.

13.На підставі розрахунково-платіжних відомостей щомісяця за відповідними формами складає накопичувальні відомості, меморіальний ордер із додатком усіх документів, що стали підставою для нарахування заробітної плати, довічного утримання суддів та інших видів виплат.

14.Приймає та зберігає в окремій папці протоколи засідань комісії господарського суду із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, з умовленими народженням та похованням, про надання допомоги за листками непрацездатності, допомоги при народженні дитини та допомоги на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

15.Нараховує та перераховує (після надання згоди головного бухгалтера та голови суду): податки та збори у державний та місцевий бюджети, внески до фондів соціального страхування, платежі у банківські установи, кошти  на фінансування капітальних вкладень, заробітну плату працівникам, інші виплати та платежі.

16.Складає та здає місячні, квартальні та річні звіти з праці до  Головного управління статистики.

17.Готує звіт про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності.

18.Готує відомості про нараховані та виплачені фізичним особам суми доходів і суми утриманих з них податків за формою № 1ДФ.

19.Складає та подає щомісячно до органу Пенсійного фонду необхідний комплект документів первинної звітності з утримання та нарахування єдиного соціального внеску.

20.Щомісячно складає звіт про структуру заробітної плати за посадами до Державної судової адміністрації України.

21.Здійснює видачу довідок про доходи працівникам суду, веде їх облік в книзі реєстрацій.

22.Готує документи для упорядкування періодичної, квартальної і річної звітності, зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.

23.Приймає та контролює первинну документацію з відповідної дільниці бухгалтерського обліку та готує її до обробки.

24.У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обов’язки у повному обсязі.

25.Стежить за зберіганням бухгалтерських доку­ментів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку та передає до архіву.

26. Проводить роботу з виконання кошторису утримання суду.

27. Застосовує  комп'ютерні  та  інші   сучасні   технічні  засоби  та технології обліково-обчислювальних робіт.

28.Готує відповіді з питань обліку та звітності, господарсько-
фінансової діяльності суду на запити відповідних органів та установ.

29. Виконує інші доручення начальника відділу з питань бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності суду.

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3352 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

на постійні основі

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року  № 246) до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка (за формою згідно з наказом Національного агентства України з питань державної служби

05 серпня 2016 року № 156);

6)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції».

Строк  подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Національного агентства України з питань державної служби та господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх)

 

23.05.2017, 10 год. 30 хвил.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

 

1. Освіта

Вища в галузі економіки або бухгалтерського обліку та аудиту

2. Досвід роботи

без вимог до стажу роботи

 

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1. Освіта

диплом за  відповідним напрямком не нижче бакалавра

2. Знання законодавства

1) Конституція України.
2)  Закон України «Про державну службу».
3) Закон України «Про запобігання корупції».
4)  Закон України «Про очищення влади».
5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів».

6) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти Державного казначейства України, Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.

7)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

3. Професійні чи технічні знання

в галузі бухгалтерського обліку відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

 

4. Спеціальний досвід роботи

без вимог до стажу роботи

5. Знання сучасних інформаційних технологій

1) вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та офісною технікою;

2) вміння працювати в текстовому редакторі Microsoft Word; Excel;

3) вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», інформаційно-комп‘ютерними програмами: «ІС-Про», «М.EDOC»

6. Особисті компетенції

1)відповідальність;

2)системність і самостійність в роботі;

3)уважність до деталей;

4)вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

                                                           Додаток 3

до наказу господарського суду

    Луганської області               

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» головного спеціаліста відділу інформаційних технологій

Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Посадові обовязки:

1. В межах наданих технічних можливостей організовує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм автоматизованої системи передачі судових рішень в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру судових рішень, автоматизованої системи електронного документообігу, адміністрування локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу щодо впровадження електронного цифрового підпису, запису фонограм судових засідань, надсилання судових рішень та інших електронних документів.

2. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

3. Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, програмне обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду.

4. Організовує проведення робіт щодо інсталяції ліцензійного програмного забезпечення.

5.  Здійснює практичну та методичну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання, що знаходиться на балансі суду. За погодженням голови суду, керівника апарату, начальників відділів проводить заняття щодо вивчення працівниками апарату безпечного використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

6.  Здійснює обслуговування та забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

7.  Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

8.  Здійснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.

9.  Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

10. Проводить аналіз стану інформаційного забезпечення суду та вносить пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надає відповідні звіти.

11.  Забезпечує адміністрування та постійне оновлення інформації на власному веб- сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України».

12.  Забезпечує приймання та відправлення офіційної електронної пошти, що надходить на адресу суду, контролює додержання працівниками апарату Інструкції з використання електронної пошти.

13. Здійснює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю.

14.   Контролює додержання суддями та працівниками апарату інструкції щодо користування персональним комп'ютером.

15.  Приймає участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризацій комп'ютерної та периферійної техніки, програмного забезпечення.

16.  Проводить своєчасне оновлення бази даних інформаційно-правової системи «Ліга Закон», забезпечує доступ суддів та працівників апарату до вказаної системи.

17.   Надає рекомендації, пропозиції щодо придбання техніки, пристроїв вводу-виводу інформації, витратних матеріалів, за погодженням з керівником апарату займається реалізацією схвалених пропозицій.

18. Вносить пропозиції керівнику апарату та голові суду щодо розподілу або перерозподілу комп'ютерної техніки, що перебуває на балансі суду, з метою збалансованого забезпечення нею працівників, з урахуванням пріоритетності завдань пов'язаних з виконанням програми інформатизації суду.

19.  Перевіряє цілісність та безпеку електронної інформаційної бази даних суду, а в разі виявлення пошкодження або несанкціонованого доступу до неї негайно інформує керівника апарату та голову суду.

20.  Контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях суддями та працівниками апарату суду, яким надано дозвіл на її використання.

21. Здійснює заходи для забезпечення підготовки і надіслання до Єдиного державного реєстру копій судових рішень в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису.

22.  Забезпечує інформаційний обмін через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист.

23.   Забезпечує функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.

24.   Запобігає встановленню та використанню стороннього програмного забезпечення та медіа контенту, що безпосередньо не пов’язані з роботою суду.

25.  Здійснює контроль за використанням працівниками суду змінних носіїв інформації.

26. Погоджує з керівництвом суду питання щодо використання в локальній мережі особистої комп'ютерної техніки працівників суду.

27.   Організовує створення копій електронної інформації користувачами та забезпечує ведення архіву інформаційних ресурсів суду. Забезпечує регулярну архівацію даних, які зберігаються на серверах, у тому числі зняття копій бази даних.

28.  Дотримується правил та норм з охорони праці та техніки безпеки, правил з експлуатації технічних засобів.

29.  Забезпечує контроль за формуванням та надсиланням посилок у єдиній судовій інформаційній системі (підсистема «Судова статистика»),

30. Проводить моніторинг новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду.

31.  Здійснює контроль за працездатністю комп’ютерної та оргтехніки суду, яка знаходиться на балансі суду, вносить пропозиції голові суду про необхідність ремонту, обслуговування, заміни зазначеного обладнання.

32.  Здійснює контроль за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів.

33. Виконує обов’язки начальника відділу у випадку його відсутності з поважної причини.

34.Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду та начальника відділу.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3801 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

на постійні основі

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року  № 246) до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка (за формою згідно з наказом Національного агентства України з питань державної служби

05 серпня 2016 року № 156);

6)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції».

Строк  подання документів:  20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Національного агентства України з питань державної служби та господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх)

 

24.05.2017, 10 год. 30 хвил.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

 

1. Освіта

Вища освіта відповідного технічного спрямування

2. Досвід роботи

без вимог до стажу роботи

 

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1. Освіта

диплом за  відповідним напрямком не нижче бакалавра

2. Знання законодавства

1) Конституція України.
2)  Закон України «Про державну службу».
3) Закон України «Про запобігання корупції».
4)  Закон України «Про очищення влади».
5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів».
6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

3. Професійні чи технічні знання

     Вміння обслуговувати та налаштовувати комп’ютерну техніку та мережеве обладнання.

    Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм, основи баз даних та мов програмування.

  Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

  Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30. 

4. Спеціальний досвід роботи

без вимог до стажу роботи

5. Знання сучасних інформаційних технологій

1) вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та офісною технікою;

2) вміння працювати в текстовому редакторі Microsoft Word; Excel;

3) вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство»

6. Особисті компетенції

1)відповідальність;

2)системність і самостійність в роботі;

3)уважність до деталей;

4)вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

                                                           Додаток 4

до наказу господарського суду

    Луганської області               

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» провідного спеціаліста відділу інформаційних технологій

Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Посадові обовязки:

1. Здійснює впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп'ютерної мережі.

2. Встановлює: комп'ютерне обладнання, комплекси технічної фіксації судового процесу, запроваджує комп'ютерні програми статистичної звітності та автоматизовані системи електронного документообігу.

3. Надає консультативну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.

4. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

5. Забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування  мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

6. Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів

7. Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

8. Проводить профілактичне обслуговування комп’ютерної техніки.

9. Організовує складання та обробку звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних засобів.

10. Проводить аналіз   стану діловодства та   судової   статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснює розроблення пропозицій з підвищення рівня цієї роботи.

11. Організовує та здійснює підготовку статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах.

12. Аналізує наявність помилок у роботі комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду» після встановлення нових версій даної програми.

13. Створює необхідні шаблони документів, для виготовлення процесуальних документів у комп’ютерній програмі «Діловодство спеціалізованого суду».

14. Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду  та начальника відділу.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3352 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

на постійні основі

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року  № 246) до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка (за формою згідно з наказом Національного агентства України з питань державної служби

05 серпня 2016 року № 156);

6)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції».

Строк  подання документів:  20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Національного агентства України з питань державної служби та господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх)

 

25.05.2017, 10 год. 30 хвил.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

 

1. Освіта

Вища освіта відповідного технічного спрямування

2. Досвід роботи

без вимог до стажу роботи

 

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1. Освіта

диплом за  відповідним напрямком не нижче бакалавра

2. Знання законодавства

1) Конституція України.
2)  Закон України «Про державну службу».
3) Закон України «Про запобігання корупції».
4)  Закон України «Про очищення влади».
5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів».
6)  Інструкція з діловодства в господарських судах України

3. Професійні чи технічні знання

     Вміння обслуговувати та налаштовувати комп’ютерну техніку та мережеве обладнання.

    Знання операційних систем Microsoft, офісних, поштових та спеціалізованих програм, основи баз даних та мов програмування.

  Вміння орієнтуватися в законодавчих та нормативно-правових актах України задля належного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

  Знання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30. 

4. Спеціальний досвід роботи

без вимог до стажу роботи

5. Знання сучасних інформаційних технологій

1) вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та офісною технікою;

2) вміння працювати в текстовому редакторі Microsoft Word; Excel;

3) вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство»

6. Особисті компетенції

1)відповідальність;

2)системність і самостійність в роботі;

3)уважність до деталей;

4)вміння працювати в стресових ситуаціях.