Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В", а саме:
Секретар судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду – 7 посад
який відбудеться 16 лютого 2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5
провідний спеціаліст відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення – 1 посада
який відбудеться 17 лютого 2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5
Наказ від 24.01.2017 року № 7 про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби господарського суду Луганської області.
Прийом документів здійснюється за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.
Останній термін подання документів 13 лютого 2017 року.
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» секретарів судового засідання відділу організаційно-документального забезпечення роботи суду
господарського суду Луганської області
(7 посад)
Посадові обов’язки: |
1. Здійснює ведення протоколу судового засідання, фіксування судового процесу технічними засобами та засобами відеоконференцзв’язку. 2. Забезпечує своєчасне виготовлення в КП «Діловодство спеціалізованого суду» протоколів судових засідань, у відповідності до вимог Господарського процесуального кодексу України. 3. Забезпечує вирішення організаційних питань, що пов’язані з підготовкою та проведенням судового засідання, в тому числі із застосуванням системи відеоконференцзв’язку чи фіксування технічними засобами. 4. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. 5. Перевіряє наявність і з‘ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. 6. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання. 7. Здійснює формування та оформлення судової справи у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах. 8. Забезпечує своєчасну підготовку справ для направлення їх до апеляційної та касаційної інстанцій, а також для направлення справ за межі суду. 9. До початку судового засідання контролює та перевіряє всю наявну вхідну кореспонденцію з обов’язковою доповіддю судді. 10. Забезпечує своєчасне ознайомлення з матеріалами справи у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в господарських судах України. 11. Забезпечує своєчасну передачу справ до архіву суду у відповідності до Інструкції з діловодства в господарських судах. 12. Виконує інші доручення судді, що стосуються організації розгляду судових справ. |
Умови оплати праці: |
1) посадовий оклад – 3352 грн.; 2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу"); |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: |
на постійні основі
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року № 246) до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї) відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка (за формою згідно з наказом Національного агентства України з питань державної служби 05 серпня 2016 року № 156); 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції». Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Національного агентства України з питань державної служби та господарського суду Луганської області. |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
61022, м. Харків, пр-т. Науки,5 (1 поверх)
16.02.2017, о 10 год. 30 хвил. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Гончарова Анжеліка Валентинівна тел.(057) 702-12-95, електронна пошта: |
Вимоги до професійної компетентності |
|
Загальні вимоги |
|
1. Освіта |
Диплом бакалавра, молодшого бакалавра |
2. Досвід роботи |
Без вимог щодо стажу роботи |
3. Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1. Освіта |
Вища в галузі права
|
2. Знання законодавства |
1) Конституція України.
2) Закон України «Про державну службу». 3) Закон України «Про запобігання корупції».
4) Закон України «Про очищення влади».
5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів».
6) Господарський процесуальний кодекс України.
7) Інструкція з діловодства в господарських судах України
|
3. Професійні чи технічні знання |
в галузі права відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів
|
4. Спеціальний досвід роботи |
Не потребує |
5. Знання сучасних інформаційних технологій |
1) вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та офісною технікою; 2) вміння працювати в текстовому редакторі Microsoft Word; Excel; 3) вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство» |
6. Особисті компетенції |
1)відповідальність; 2)системність і самостійність в роботі; 3)уважність до деталей; 4)вміння працювати в стресових ситуаціях. |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» провідного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення
Господарського суду Луганської області
(1 посада)
Посадові обов’язки: |
1. Аналізує та узагальнює практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю. 2. Бере участь у розробленні проектів положень, інструкцій, роз'яснень щодо планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проектів стандартів бухгалтерського обліку основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних предметів, матеріалів. 3. Веде облік, здійснює систематизацію і зберігання нормативних документів бухгалтерського обліку та звітності. 4. Уносить пропозиції щодо вдосконалення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю. 5. Бере участь у складанні проектів річного кошторису видатків суду з розподілом по кварталах. 6. Бере участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни. 7. Веде розрахунки з працівниками суду, що перебувають та не перебувають в обліковому складі, по усіх видах заробітної плати, премій, допомоги по тимчасовій непрацездатності, по догляду за дітьми до досягнення 3-річного віку, довічного утримання працюючих суддів і суддів у відставці та інших видів виплат. 8.Забезпечує в бухгалтерському обліку операції, пов'язані з банківськими, казначейськими операціями. 9.Здійснює прийом первинних документів та контроль за термінами їх надання, правильності заповнення і наявності всіх необхідних даних для проведення розрахунків із суддями та працівниками суду із застосуванням засобів електронно-обчислювальної техніки. 10.Веде контроль за документами для нарахування заробітної плати, премії та усіх видів допомоги. 11.Здійснює видачу суддям та працівникам апарату суду довідок про розмір заробітної плати. 12.Здійснює нарахування і перерахування внесків за соціальне страхування, внесків до Пенсійного фонду України, прибуткового податку, профспілкових внесків та інших виплат та платежів. 13.На підставі розрахунково-платіжних відомостей щомісяця за відповідними формами складає накопичувальні відомості, меморіальний ордер із додатком усіх документів, що стали підставою для нарахування заробітної плати, довічного утримання суддів та інших видів виплат. 14.Приймає та зберігає в окремій папці протоколи засідань комісії господарського суду із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, з умовленими народженням та похованням, про надання допомоги за листками непрацездатності, допомоги при народженні дитини та допомоги на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. 15.Нараховує та перераховує (після надання згоди головного бухгалтера та голови суду): податки та збори у державний та місцевий бюджети, внески до фондів соціального страхування, платежі у банківські установи, кошти на фінансування капітальних вкладень, заробітну плату працівникам, інші виплати та платежі. 16.Складає та здає місячні, квартальні та річні звіти з праці до Головного управління статистики. 17.Готує звіт про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності. 18.Готує відомості про нараховані та виплачені фізичним особам суми доходів і суми утриманих з них податків за формою № 1ДФ. 19.Складає та подає щомісячно до органу Пенсійного фонду необхідний комплект документів первинної звітності з утримання та нарахування єдиного соціального внеску. 20.Щомісячно складає звіт про структуру заробітної плати за посадами до Державної судової адміністрації України. 21.Здійснює видачу довідок про доходи працівникам суду, веде їх облік в книзі реєстрацій. 22.Готує документи для упорядкування періодичної, квартальної і річної звітності, зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів. 23.Приймає та контролює первинну документацію з відповідної дільниці бухгалтерського обліку та готує її до обробки. 24.У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обов’язки у повному обсязі. 25.Стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку та передає до архіву. 26. Проводить роботу з виконання кошторису утримання суду. 27. Застосовує комп'ютерні та інші сучасні технічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт. 28.Готує відповіді з питань обліку та звітності, господарсько- 29. Виконує інші доручення начальника відділу з питань бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності суду. 30. В разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки в повному обсязі. |
Умови оплати праці: |
1) посадовий оклад – 3352 грн.; 2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу"); |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: |
на постійні основі
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року № 246) до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї) відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка (за формою згідно з наказом Національного агентства України з питань державної служби 05 серпня 2016 року № 156); 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції». Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Національного агентства України з питань державної служби та господарського суду Луганської області. |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
61022, м. Харків, пр-т. Науки,5 (1 поверх)
17.02.2017, 10 год. 30 хвил. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Гончарова Анжеліка Валентинівна тел. (057) 702-12-95, електронна пошта: |
Вимоги до професійної компетентності |
|
Загальні вимоги |
|
1. Освіта |
Вища в галузі бухгалтерського обліку |
2. Досвід роботи |
без вимог до стажу роботи
|
3. Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1. Освіта |
диплом за відповідним напрямком не нижче бакалавра
|
2. Знання законодавства |
1) Конституція України.
2) Закон України «Про державну службу». 3) Закон України «Про запобігання корупції».
4) Закон України «Про очищення влади».
5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів».
6) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти Державного казначейства України, Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. 7) Інструкція з діловодства в господарських судах України
|
3. Професійні чи технічні знання |
в галузі бухгалтерського обліку відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів
|
4. Спеціальний досвід роботи |
без вимог до стажу роботи |
5. Знання сучасних інформаційних технологій |
1) вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та офісною технікою; 2) вміння працювати в текстовому редакторі Microsoft Word; Excel; 3) вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», інформаційно-комп‘ютерними програмами: «ІС-Про», «М.EDOC» |
6. Особисті компетенції |
1)відповідальність; 2)системність і самостійність в роботі; 3)уважність до деталей; 4)вміння працювати в стресових ситуаціях. |