flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

28 липня 2015, 10:58

Господарський суд Луганської області,

 що знаходиться за адресою: пр-т Леніна,5, м. Харків

оголошує конкурс для заміщення:

- посади секретаря судового засідання -2 вакантні посади (тимчасово);

- на посаду провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу –  1  вакантна посада (тимчасово);

- посаду спеціаліста І-ї категорії фінансово-економічного відділу –  1  вакантна посада;

- на посаду провідного спеціаліста сектору організаційно-господарського обслуговування у складі фінансово-економічного відділу – 1 вакантна посада(тимчасово);

- на посаду провідного спеціаліста відділу  кадрової роботи та державної служби – 1  вакантна посада;

- на посаду спеціаліста  І-ї категорії  сектору комп’ютерних мереж та інформаційних технологій у складі  відділу інформаційно-технічного забезпечення та статистики – 1  вакантна посада;

- на посаду спеціаліста із забезпечення зв‘язків із ЗМІ (прес-секретаря) –      1 вакантна посада;

- посаду провідного спеціаліста сектору аналізу і узагальнення практики застосування законодавства у складі відділу по роботі з громадськістю та зв’язками зі ЗМІ (прес-центр) –  1  вакантна посада;

- на посаду спеціаліста І-ї категорії сектору аналізу і узагальнення практики застосування законодавства у складі відділу по роботі з громадськістю та зв’язками зі ЗМІ (прес-центр) –  1  вакантна посада;

- посаду провідного спеціаліста відділу документального забезпечення (канцелярія) –  1  вакантна посада;

- посаду спеціаліста архіву суду у складі відділу документального забезпечення (канцелярія) –  1  вакантна посада.

 

 Умови конкурсу:

1) Наявність громадянства України

2) Для зайняття посади:

Секретаря судового засідання – наявність освіти за спеціальністю «Правознавство»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, без вимог до стажу роботи;

Провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу - наявність освіти за спеціальністю «Бухгалтерський облік», «Економіка», «Фінанси»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стажу роботи понад 3 роки;

Спеціаліста І-ї категорії фінансово-економічного відділу - наявність освіти за спеціальністю «Бухгалтерський облік», «Економіка», «Фінанси»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста, стажу роботи понад 1 рік;

Провідного спеціаліста сектору організаційно-господарського обслуговування у складі фінансово-економічного відділу - наявність освіти за спеціальністю «Бухгалтерський облік», «Економіка», «Фінанси»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стажу роботи понад 3 роки;

Провідного спеціаліста відділу кадрової роботи та державної служби - наявність освіти за спеціальністю «Кадровий менеджмент», «Правознавство»,  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стажу роботи понад 3 роки;

Спеціаліста  І-ї категорії  сектору комп’ютерних мереж та інформаційних технологій наявність освіти за спеціальністю «Інформаційні технології», з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стажу роботи понад 1 рік;

Спеціаліста із забезпечення зв‘язків із ЗМІ (прес-секретаря) - наявність освіти за спеціальністю «Журналістика»,  «Зв’язки з громадськістю»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, без вимог до стажу роботи;

Провідного спеціаліста сектору аналізу і узагальнення практики застосування законодавства -  наявність освіти за спеціальністю «Правознавство»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стаж роботи понад 1 рік;

Спеціаліста І-ї категорії сектору аналізу і узагальнення практики застосування законодавства - наявність освіти за спеціальністю «Правознавство»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, без вимог до стажу роботи;

Провідного спеціаліста відділу документального забезпечення (канцелярія)наявність освіти за спеціальністю «Діловодство», «Правознавство»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стажу роботи понад 1 рік;

Спеціаліста архіву суду - наявність освіти за спеціальністю «Архівна справа», «Діловодство», «Правознавство»  з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, без вимог до стажу роботи;

 

3) Знання Конституції України, Законів України «Про державну службу» та "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

4) Вільне володіння державною мовою.

5) Володіння навичками роботи на  персональному комп’ютері.

6) Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії суду такі документи:

- Заяву про участь у конкурсі (написану власноруч);

- Згода на обробку персональних даних;

- Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- Дві фотокартки розміром 4х6;

- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації (оригінали для огляду);

- Декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про запобігання корупції";

- Копії паспорта громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (оригінали – для огляду);

- засвідчену копію трудової книжки (у разі її наявності)

- Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- Довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення в газеті .

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру оплати праці  тощо, надається за телефоном  702-12-95 або під час особистого прийому в приміщення суду - кабінет № 112 (1 поверх) щоденно з 11 до 16 години.

Місце і час проведення конкурсу будуть повідомленні кандидатам після закінчення прийому документів.