flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В"

04 грудня 2017, 14:52

Господарський суд Луганської області оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В",  а саме:

  • головного спеціаліста відділу планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення – 1 вакантна посада;

 

який відбудеться 22 грудня  2017 року о 10:30 годині за адресою: місто Харків, проспект Науки, 5, к.112

 

Наказ від 04.12.2017 року № 73 «Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби»  Господарського суду Луганської області.

Прийом документів здійснюється за адресою: м. Харків, пр-т Науки,5, каб. 112.

Останній термін подання документів 18 грудня  2017 року.   

За додатковою інформацією звертатись за тел. (057) 702-12-95   

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Господарського суду

    Луганської області  

    від 04.12.2017 №    73      

 

Господарський суд Луганської області

61022, м. Харків, пр. Науки, 5

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста планово-фінансової роботи та матеріально-технічного забезпечення

 Господарського суду Луганської області

(1 посада)

Посадові обов’язки:

1. Вносить пропозиції щодо забезпечення реалізації державної політики з питань державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

2. Планує протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань).

3. Складає та надає на затвердження голові тендерного комітету річний план державних закупівель, додаток до річного плану закупівель, документацію конкурсних торгів.

4. Забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель.

5. Регулює роботу з ефективної взаємодії відділу з іншими структурними підрозділами Суду при вирішенні питань, що відносяться до діяльності відділу з забезпечення в сфері державних закупівель, договірних відношень та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

6. Здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства з питань державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

7. Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів з питань державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

8. Забезпечує виконання прийнятих наказів керівництва Суду та інші доручення з питань державних закупівель,  договірних відношень та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

9. Складає щоквартальну статистичну звітність про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інформацію на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

10. Веде систематичний, оперативний та зведений облік договорів, реєструє договори, зберігає договори та договірну документацію.

11. Оприлюднює на єдиному веб-порталі використання публічних коштів інформацію визначеноу Законом України «Про відкритість використання публічних коштів» (PROZORRO та Є-Data).

12. Невідкладно інформує керівництво суду та тендерний комітет про будь-які обставини, що можуть вплинути на своєчасність, повноту та достовірність розкриття інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

13. Розглядає листи, скарги, заяви, запити, надає відповідну інформацію стосовно договірних відношень, процедур державних закупівель та функціонування Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

14. Своєчасно вносить пропозиції керівництву про перегляд договорів у зв’язку із змінами законодавства, юридичної адреси, розрахункових рахунків Суду, ціни договору та інших підстав.

15. Забезпечує достовірність інформації, що є в основі договору, а саме: повноваження осіб на підпис договору, наявність ліцензії, дозволів на заняття відповідною діяльністю інше;

16. Контролює додержання і своєчасність виконання зобов’язань за договорами, терміни дії договорів, надходження коштів за договорами;

17. Погоджує проекти договорів із відповідними структурними підрозділами Суду;

18. Здійснює реєстрацію договорів та веде Журнал реєстрації договорів.

19. Своєчасно повідомляє керівництво суду та начальника відділу про невиконання умов договору, що може призвести до утворення заборгованості, вживає заходи з метою досудового врегулювання питань, що виникають з умов виконання договору.

20. Оформляє зміни та доповнення до договорів.

21. Бере участь у розгляді скарг сторін договору і претензій, готує проекти відповідей

22. Аналізує результати виконання договірних зобов’язань та причини, які сприяють невиконанню договорів або неналежного їх виконання;

23. Застосовує комп'ютерні та інші сучасні технічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт Здійснює інші повноваження з організації бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності Суду.

24. У разі відсутності одного із спеціалістів відділу виконує його обов’язки у повному обсязі.

25. Готує документи для упорядкування періодичної, квартальної і річної звітності, зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.

26. Виконує інші доручення начальника відділу.

 

Умови оплати праці:

1) посадовий оклад – 3801 грн.;

2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України  "Про державну службу");

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

безстроково

 

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмова заява, в якій повідомляє, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього (неї)  відповідно до зазначеного Закону;

4)  копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка

7)  декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за   2016 рік

Строк  подачі документів:  15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Господарського суду Луганської області.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

22 грудня 2017 року, о 10 год. 30 хвил.

61022, м. Харків, пр-т. Науки,5  (1 поверх, к.112)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Гончарова Анжеліка Валентинівна

тел. (050) 6077555

       (057) 702-12-95,

електронна пошта: 

inbox@lg.arbitr.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра

2. Досвід роботи

Без вимог до досвіду роботи

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Освіта

 в галузі  права, економіки або бухгалтерського обліку та аудиту

2. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3. Командна робота та взаємодія

Взаємодія з працівниками відділу, з працівниками інших структурних підрозділів та іншими особами в межах наданих

 повноважень , вміння працювати в стресових ситуаціях.

4. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

5. Технічні вміння

Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) та прикладних пакетів програмного забезпечення, які використовуються для опрацювання  даних державних статистичних спостережень, вміння користуватись інформаційно-правовими системами: "Ліга: Закон", «Законодавство», Єдиним веб-порталом використання публічних коштів (PROZORRO та Є-Data).

 

6. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

4)відповідальність;

5)системність і самостійність в роботі;

6)уважність до деталей;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України.2)  Закон України «Про державну службу».3) Закон України «Про запобігання корупції». 

2. Знання спеціального законодавства, що пов‘язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відповідно до посадової інструкції

1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»2) Закон України «Про очищення влади»3) Закон України «Про публічні закупівлі»

4) постанови, накази, інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти Державного казначейства України, Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.

5)  Інструкція з діловодства в господарських судах України